Inaktiv

Gillar ettan såmycket att man köpte det på games on demand på xboxen, 2an däremot kändes skumt att köra, bilarna kändes skumma gillade det inte alls, 3an är bättre än 2an får man väl hoppas.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av chrillemeter:

Ge mig ett riktigt rallyspel som Richard Burns Rally, fast med full säsong med riktiga förare och team! Inte några halvdana wanna be rallyspel.

Håller med! Underligt att dagens rallyspel inte ens kommer i närheten av ett spel från 2004.

Det låter inte som du provat Dirt II, eller?

Men Burns har inte jag testat så jag vet inte, men att skåpa ut så totalt spel som jag i alla fall rågillar då undrar man bara liksom.

Rallycross med riktigt bra AI. Dummar du dig för mycket mot någon så åker du själv på en bump några kurvor längre fram. Hygglig skadehantering där du känner hur bilen drar åt ena hållet när det är damage på styrningen.

Trailblazer genom Utah, Malaysia eller Kina med otroliga landskap, ibland solen i ögonen, ibland svårt att se för det blir skarp skugga rätt över vägen pga höga omgivande berg osv.

Om Burns varit så bra, hade det inte gjorts en 2a då?
Finns det demo eller video av Burns kvar att skåda?

Det hade säkert blivit en tvåa om han fortfarande hade levt. Tror han gick bort strax efter spelet. Drabbades av en hjärntumör.

Spelet var riktigt svårt, inte som Colin Mcrae, där du kan ligga i 200 km/h i kurvorna. Gjorde man det i RBR så hade du ingen bil kvar och du var tvungen att bryta.

Jag har ägt Dirt II och det enda jag var intresserad av var rally delen i spelet.
Men även där tyckte jag den inte var som RBR, men inte heller lika dålig som CM rally var, förutom 2:an som var grym.

Nja han dog i en helikopter olycka 2007 om det va han du mena med tumören.

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av chrillemeter:

Ge mig ett riktigt rallyspel som Richard Burns Rally, fast med full säsong med riktiga förare och team! Inte några halvdana wanna be rallyspel.

Håller med! Underligt att dagens rallyspel inte ens kommer i närheten av ett spel från 2004.

Det låter inte som du provat Dirt II, eller?

Men Burns har inte jag testat så jag vet inte, men att skåpa ut så totalt spel som jag i alla fall rågillar då undrar man bara liksom.

Rallycross med riktigt bra AI. Dummar du dig för mycket mot någon så åker du själv på en bump några kurvor längre fram. Hygglig skadehantering där du känner hur bilen drar åt ena hållet när det är damage på styrningen.

Trailblazer genom Utah, Malaysia eller Kina med otroliga landskap, ibland solen i ögonen, ibland svårt att se för det blir skarp skugga rätt över vägen pga höga omgivande berg osv.

Om Burns varit så bra, hade det inte gjorts en 2a då?
Finns det demo eller video av Burns kvar att skåda?

Det hade säkert blivit en tvåa om han fortfarande hade levt. Tror han gick bort strax efter spelet. Drabbades av en hjärntumör.

Spelet var riktigt svårt, inte som Colin Mcrae, där du kan ligga i 200 km/h i kurvorna. Gjorde man det i RBR så hade du ingen bil kvar och du var tvungen att bryta.

Jag har ägt Dirt II och det enda jag var intresserad av var rally delen i spelet.
Men även där tyckte jag den inte var som RBR, men inte heller lika dålig som CM rally var, förutom 2:an som var grym.

Nja han dog i en helikopter olycka 2007 om det va han du mena med tumören.

Det var Colin Mcrae som dog i en helikopter olycka (RIP). Richard Burns dog av en hjärntumör.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av chrillemeter:

Ge mig ett riktigt rallyspel som Richard Burns Rally, fast med full säsong med riktiga förare och team! Inte några halvdana wanna be rallyspel.

Håller med! Underligt att dagens rallyspel inte ens kommer i närheten av ett spel från 2004.

Det låter inte som du provat Dirt II, eller?

Men Burns har inte jag testat så jag vet inte, men att skåpa ut så totalt spel som jag i alla fall rågillar då undrar man bara liksom.

Rallycross med riktigt bra AI. Dummar du dig för mycket mot någon så åker du själv på en bump några kurvor längre fram. Hygglig skadehantering där du känner hur bilen drar åt ena hållet när det är damage på styrningen.

Trailblazer genom Utah, Malaysia eller Kina med otroliga landskap, ibland solen i ögonen, ibland svårt att se för det blir skarp skugga rätt över vägen pga höga omgivande berg osv.

Om Burns varit så bra, hade det inte gjorts en 2a då?
Finns det demo eller video av Burns kvar att skåda?

Det hade säkert blivit en tvåa om han fortfarande hade levt. Tror han gick bort strax efter spelet. Drabbades av en hjärntumör.

Spelet var riktigt svårt, inte som Colin Mcrae, där du kan ligga i 200 km/h i kurvorna. Gjorde man det i RBR så hade du ingen bil kvar och du var tvungen att bryta.

Jag har ägt Dirt II och det enda jag var intresserad av var rally delen i spelet.
Men även där tyckte jag den inte var som RBR, men inte heller lika dålig som CM rally var, förutom 2:an som var grym.

Nja han dog i en helikopter olycka 2007 om det va han du mena med tumören.

Det var Colin Mcrae som dog i en helikopter olycka (RIP). Richard Burns dog av en hjärntumör.

Jaha ursäkta trodde att du snacka om Colin från början

Medlem

Varför gnäller så många på GFWL?

Spelar det på XBOX 360... och jag tycker det är kalas. Provade det på PC:n också men det här är den typen av spel som faktiskt känns som gjorda för konsol.

Medlem

Hur står sig Dirt 3 vs Dirt 2? Är det värt att köpa Dirt 3 om man redan har Dirt 2?

Inaktiv

colinmcrae1demo bra, mcrae2demo bra, Dirt 1 kunde jag inte köra med piltangenterna så det sög donkeyballs.
eRacer demo - tyckte jag hade bra känsla att köra inifrån kupén/bakom ratten, jag försökte köra Richard Burns Rally på samma sätt som Mcrae2 med kameran bakom ovanför bilen och jag kom aldrig över tröskeln och gav bort spelet till en kompis som hade ratt. Bästa körkänslan jag fått är i Taxi2Demo. Men jag har varken ratt eller pedaler och skyller på att det är bara bra att jag inte blandar ihop pc-rally med riktig bilkörning där ratt o pedaler måste användas. En pc-ratt är lite som uppblåsbar barbara -

Medlem

Äsch.. Lombard RAC Rally e bäst


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Skönt att se att jag inte är den enda som fick allergiutslag av tvåans attityd. Recensionen motsvarar min gissning av hur jag skulle uppfatta spelet. Hade det varit ett renodlat rallyspel hade jag kanske köpt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar