Vinn specialutgåva av Batman: Arkham City

Robot
Vinn specialutgåva av Batman: Arkham City

Bli lika glad som Jokern själv – vinn Special Edition-utgåvan, t-tröja och mer.

#batman


Medlem
Vinn specialutgåva av Batman: Arkham City

Tung tävling!

Medlem

Vilken animerade serie? Det finns många med Mark Hamill...

Medlem

precis vilken serie, han har ju varit med i flera?

Medlem

Tror fan jag svarade fel på nån fråga, fan! Hade varit kul att vinna :/


signatur

Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !

Medlem

Jag antog till en början att det skulle handla om den animerade serien från början på 90-talet, men där var inga av svaren rätt, och såvitt jag kan se efter att ha kikat på imdb lite extra så har Mark Hamill varit med i en del...

Edit, ok efter att ha kikat lite mer på IMDB hittar jag faktiskt ingen animerad serie med nåt av de svarsalternativ som finns, kan ju ha missat någon men iaf, om någon har rätt serie på svar liggandes någonstans PMa mig 10min efter detta postats, då har jag svarat på alla frågor

Medlem
Skrivet av Doed:

Jag antog till en början att det skulle handla om den animerade serien från början på 90-talet, men där var inga av svaren rätt, och såvitt jag kan se efter att ha kikat på imdb lite extra så har Mark Hamill varit med i en del...

Det beror väl på hur man räknar


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Första frågan stämmer inte alls om man går efter ordningen som serien visades i.

Medlem

Skulle vara riktigt nice att vinna detta men tveksam till att jag överhuvudtaget fick första frågan rätt. Lycka till alla!

Medlem

Fick inte heller ihop den första frågan/svaret.. Hmmmm


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

det går att svara på första, med det handlar helt på hur man definierar "debut".

Medlem

Håller med om att första frågan känns lite märklig. Men efter lite snokande så hittade jag ett passande alternativ iaf. Sen om det är rätt eller inte återstår att se!

Lycka till allesammans!

Inaktiv

I fall första frågan avser den animerade batman-serien från 92 så är inget av svarsalternativen rätt i alla fall om man definierar debut som det först visade avsnittet som Hamill medverkade i.

I fall debut inte definieras så tycker jag att ni bör skriva vad nu menar med debut.

Skägg.
10 Chambers

Det är Batman: The Animated Series som åsyftas i den första frågan.


signatur

Första frågan var knepig, men jag tror jag klarade det! Resten var lätt att hitta

Medlem

Köpte Arkham asylum i rea backen i vintras o det var de bästa investerade pengarna ever. Arkham City kom till pappa

Medlem

Hoppas jag vinner detta

Medlem

Hoppas hoppas HOPPAS!!! Gillade verkligen Arkham asylum så det skulle vara underbart att vinna denna tävling!

Lycka till allihopa!

Medlem

Riktigt Nice tävling! Lycka till alla!

Medlem

Första var som nämnt rätt mysko, han är inte med i nåt av dom nämnda avsnitten vad jag kan se, men ska frågan passa in så är det bara ett alternativ som "fungerar".

Medlem

Jaa, imdb säger avsnitt 3, så blir la att chansa xD

Medlem

Första var lite knepig. Hoppas det blev rätt nu bara..!

Medlem

Började svara på frågorna men såg sen att det bara var PS3 och Xbox360 och inge PC pris

Medlem

Det finns bara EN: Batman The animated series. Flash animationen med Adam West i huvudrollen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

fråga 1 var ju en riktig kuggfråga, taskigt alla som svarade fel för man inte visste vilken serie det handlade om.

Medlem

Hahaha! Satan vilken klurig första fråga!
Det tog ett bra tag att lista ut vad ni ville!
Fingers crossed, hoppas jag vinner. Asylum var ett av de bättre spelen jag ägt på sistone.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Om man går efter produktionsordningen och hur det var tänkt att episodordningen skulle följa så finns det ett solklart svar. Sen hur kanalen valde att sända de, det är ju en annan historia.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Sådär. Ganska säker på jag fick rätt svar på första frågan som lätt var den klurigaste. Nu e de bara å hoppas på att vinna!


signatur

I drank what?

Medlem

Vill ha dig i mörkret hos miiiig!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

12
Skriv svar