Se ett ultrarealistiskt Battlefield 3

Robot
Se ett ultrarealistiskt Battlefield 3

Brittisk tv-show tar det här med realistiskt krigande på fullt allvar.

#battlefield-3


Medlem
Se ett ultrarealistiskt Battlefield 3

Grymt! ge mig ett sånt rum hemma! ;D

Medlem

Riktigt coolt, en sån hade jag gärna haft hemma och spelat i


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

w00t? Är framtiden redan här?

Medlem

Alltså fatta hur många blåmärken snubben kommer ha från paintballskotten sen? Försök spela igenom en singleplayer kampanj eller köra en vända multiplayer online utan att bli träffad


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Haha fy vad coolt. Jag vill oxå ha en sån hemma^^

Medlem

Nej fan vad fett!! Påminner lite om gamer filmen


signatur

Idono. That's me!

Medlem

5000kr för en timmes spelande.

Medlem

@ Milky, Jag tror inte det är så hög joule på de markörerna de använder. Så det är nog ingen fara ^^
Sen har man ju förhoppningsvis någon form av skydd

Medlem

fan så grymt!! sån skulle man ha hemma!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Golvet är faktiskt en svensk uppfinning, kolla in mseab.se.
PS. skotten (av gummi) gjorde ont att bli träffad av, även med full skyddsmundering. Det är det som är lite av grejen för att uppleva den stress och press som finns i en verklig situation...

Medlem

Är inte vapnena alldeles för nära spelaren? Lär ju kännas som satan med Paintball.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

FYFAAAAAN VAD COOOOOOOOOLT!!!!
nej få ffan fan fanfanfan!!

Ber ursäkt till alla er som tar illa upp, men måste förmedla den känslan av filmen...GUD SÅ AWESOME!!!

Vad var det, typ en 600 tums skärm


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Looks very nice!

Medlem

Fyf*n vad nice! Sjuuukt!!!
I slutet av filmen verkade det som om han fick någon form av feedback när han blev träffad.. Elektriska stötar kanske, eller varför inte mekaniska spikar som far in och ut i den där skumma dräkten

Medlem

... dra ut i krig istället om man vill se vad KRIG egentligen innebär..

Medlem
Skrivet av vuze2143:

... dra ut i krig istället om man vill se vad KRIG egentligen innebär..

Vart får du budskapet att detta är för att uppleva riktigt KRIG?
Detta är ju skit coolt i mina ögon och är inte skapat för att man ska uppleva riktigt KRIG.

Medlem

Dräkten han har är endast paintballskydd, inget annat. Paintballkulorna är inte fyllda med färg utan är av gummi för att inte kleta ner allting.

Medlem

Kan ju vara värt att nämna att det är ett svenskt företag som utvecklat det MSE Weibull. Imponerande!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Medlem

Ojojoj,,man undrar vad prislappen för det där är? ;p

Medlem
Skrivet av vuze2143:

... dra ut i krig istället om man vill se vad KRIG egentligen innebär..

Hahaha vad vet du om krig född 92 har ju knappast slutat med blöja.
Tycker du ska prova denna naken och så kan vi ju se hur du mår efter det.

Se det för va det är en skit cool sak som men kan spela SPEL i.

För det är ett spel inget annat.
Det är ingen som dör när du skjuter någon på skärmen och det får inga konsekvenser i verkligheten.
Så om du inte har något som helst intelligent att säga tycker jag du ska hålla mun.

Medlem

Nu fattas det bara att spelet reagerar exakt som spelaren så har vi ett super coolt spel.
Det finns ju en svensk uppfinning med en bubbla som du spelar igenom, du har en projektor som skjuter mot en tunn vit bubbla på den runda sidan, sedan speglas bilden och så står du inuti bubblan så är det löst. Saknas bara golvplattan.

Medlem
Skrivet av Max3er:

Fyf*n vad nice! Sjuuukt!!!
I slutet av filmen verkade det som om han fick någon form av feedback när han blev träffad.. Elektriska stötar kanske, eller varför inte mekaniska spikar som far in och ut i den där skumma dräkten

Spelaren skjuter – och beskjuts – av paintballgevär (spelet läser av rörelserna).


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av tyrfing:
Skrivet av vuze2143:

... dra ut i krig istället om man vill se vad KRIG egentligen innebär..

Hahaha vad vet du om krig född 92 har ju knappast slutat med blöja.
Tycker du ska prova denna naken och så kan vi ju se hur du mår efter det.

Se det för va det är en skit cool sak som men kan spela SPEL i.

För det är ett spel inget annat.
Det är ingen som dör när du skjuter någon på skärmen och det får inga konsekvenser i verkligheten.
Så om du inte har något som helst intelligent att säga tycker jag du ska hålla mun.

+1! Får ofta höra det när jag ska ut och köra softairgun krig.... Det är kul och spännande med vapen men det är inte kul när det kostar liv istället för lite blåmärken.

Medlem

Min sorts fysträning!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Medlem
Skrivet av tyrfing:
Skrivet av vuze2143:

... dra ut i krig istället om man vill se vad KRIG egentligen innebär..

Hahaha vad vet du om krig född 92 har ju knappast slutat med blöja.
Tycker du ska prova denna naken och så kan vi ju se hur du mår efter det.

Se det för va det är en skit cool sak som men kan spela SPEL i.

För det är ett spel inget annat.
Det är ingen som dör när du skjuter någon på skärmen och det får inga konsekvenser i verkligheten.
Så om du inte har något som helst intelligent att säga tycker jag du ska hålla mun.

Really? Du sitter och predikar om att han ska ha något intelligent att säga, när du själv bara gör personliga påhopp. Sättet du beter dig på gör att du inte framstår som så intelligent själv...

Medlem

Fatta vad ont det kommer att göra när man blir överkörd av en pansvarvagn!??!?

123
Skriv svar