Medlem

SKulle vilja sätta betyg på det. Men se nehe, nu fungerar inte origin i min browser och då får man visst inte spela... well done dice

Medlem

Jag vet inte om jag är helt dum i huvudet eller inte, men jag lyckas fan inte hitta produkt nyckeln. Var är den??

Medlem

Fyfan, orgin är så överbelastat att det inte ens går att installera spelet! Fan vad sur jag blir!

Medlem

Hej alla! Jag säljer ett ashypat spel som ni kan få köpa för en ca 500 spänn, det fungerar inte men det skiter jag i!!!!!!!

Piss Dice,, piss EA! Pisssssss Origin,,,,, eller vems fel det nu är!!!!!!!

Medlem
Citat:

Fyfan va sjukt att detta spelet fick 5/5... Visst grafiken är sjukt nice och gryma effekter... Men det är ju nå sjukt buggit och nätverkkoden verkar vara något sjukt underlägsen den i BC2. Kanske det är för att man kör på 64 kartor maps, men det är ingen ursäkt.

Tappar all respekt för FZ efter 5/5, inte för att jag hade någon repskt innan men...

Pojkarna på FZ och deras lilla hype som har pågått så länge

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Betygssnack, igen? Vad är det för mening med en betyggskala om inget spel kan få full pott?

Det händer faktiskt att det kommer spel som tystar alla kritiker, inte varje år men det händer.

Betyget från FZ är helt oresonligt och defenitivt partiskt. Det är till och med ett av de spel som ska ha lägre betyg bara för sina buggar, enligt mitt tycke.
Ett okej spel, och roligaste multiplayern, fast maxbetyg på spelet kan omöjligt överstiga en 4 på en skala 1-5 hur jävig man än må vara.
Om man nu får klaga på recencenter så; rannsaka dig själv lol

Medlem

Skulle spelet vara perfekt?

Alltså dra ner grafiken till LOW och spela ett par timmar,
rycker det lika mycket i baguetten nu?

Hur kan man bedöma ett spel enbart på grafiken...

Edit: Känns som att spelet är mest gjort för konsoll
i alla fall, borde nog ha köpt det till PS3 i stället helt
enkelt.

För att vara ett FPS för PC är spelupplevelsen minst sagt
medelmåttig för mig som inte tycker om casual fps.

Medlem

Första gången jag hoppar Battlefield tåget "en förre detta cod fan" och jag kan bara säga WOW vilket spel de gör det är helt otroligt. Länge seden ett spel fångade mig. I AM IN LOVE

Medlem

HATAR DETTA SPEL! DET HAR FÖRSTÖRT HELA MIN SPELSAMLING!
VILL INTE SPELA NÅGOT ANNAT LÄNGRE!!! BF3 ÄR FÖR BRA!!!
HUR SJUKT ÄR INTE DET? ETT SPEL SOM ÄR FÖR BRA!!!! OMG LOLZ

Medlem

Bra spel men so far var BC2 bättre (MP) får se nu när Strike of Karkand Expansionen släpps om spelet lever upp till vad det lovar.

Inaktiv

Nu i efterhand.. är spelet inte mer värt mer än en etta!

Skriv svar