Säregna Journey är äntligen färdigt

Robot
Säregna Journey är äntligen färdigt

"Hoppas det var värt det", twittrar Jenova Chen angående de tre år Thatgamecompany spenderat på den efterlängtade Playstation 3-exklusiviteten.

#thatgamecompany, #flower, #flow


Medlem
Säregna Journey är äntligen färdigt

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Medlem

Kreativa inlägg.... Har provspelet Journey och gillade det lugna tempot och utforskandet. Kanske inte passar stressade fps kids men jag kommer definitivt köpa Journey när det släpps.

Medlem

Viktigt att lägga in "Men" i den meningen, FZ ;P


signatur

Imperator

Skrivet av jippo1:

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Inlägg som dessa lägger grunden till varför jag innerligt hatar dagens p12or. fz borde införa en 15års gräns så man slipper småglins värdelösa kommentarer. Och särskrivningar.

OnT: Fick feta Zelda-vibbar, både av grafiken och musiken, och det är inte fy skam det!

Medlem
Skrivet av sander1993:
Skrivet av jippo1:

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Inlägg som dessa lägger grunden till varför jag innerligt hatar dagens p12or. fz borde införa en 15års gräns så man slipper småglins värdelösa kommentarer. Och särskrivningar.

OnT: Fick feta Zelda-vibbar, både av grafiken och musiken, och det är inte fy skam det!

Jag retar mig också på att gubbarna ser ut som trattar. Övriga konceptet gillar jag skarpt, men de där trattarna sticker i ögonen på mig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Fan, fick för mig att det hade något med The Longest Journey att göra när jag läste titeln...

Medlem

Tycker det verkar chill det här spelet, blir helt klart köp att som med flower chilla med med lite musik på.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ja det här ser bra ut tror att det släpps efter psvitan men vem vet Gillar iden med att spela med folk bara sådär utan att veta vem dom är(fast man kan ju fuska å titta på senast träffade personer eller!?).

Medlem

Jag älskade Flow och Flower, så det här ska definitivt köpas

Medlem
Skrivet av Enorus:

Fan, fick för mig att det hade något med The Longest Journey att göra när jag läste titeln...

Samma här... Man hoppas ju på något nytt ^^

Medlem

Finns bara en sak att säga: YIPPIIIIIIIIIEEEE!

Medlem
Skrivet av jippo1:

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Fin och utförlig analys. Du kanske rentav borde bli spelrecensent?

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av jippo1:

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Fin och utförlig analys. Du kanske rentav borde bli spelrecensent?

Tack för tipset!

Medlem

Jag stör mig inte på trattarna lika mycket som Marios mustasch.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av jippo1:

Skit spel, ser ut som att man spelar som trattar, värdelöst.

Fin och utförlig analys. Du kanske rentav borde bli spelrecensent?

Kort men effektiv bedömning!

ont: Ps3 exklusivt gtfoooooo

Inaktiv

Hade gärna sett några av Chens kreationer till PC, han verkar vara en talangfull karl den där!

Medlem

Är det en riktig miljö man kan utforska, eller är det typ bara som en sidescroller med snygga bakgrunder?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Ser ut som ett mysigt spel

Medlem

Nu ha det fått release date också! Japan: Mars 15, 2012. Europa: Mars 14, 2012. Nordamerika: Mars 13, 2012.

1
Skriv svar