FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem

Skaffa Facebook för att vinna en nyckel? nej tack!

Inaktiv

Känns aningen meningslöst att delta i tävlingen när 4 nycklar delas ut bara, men skam den som ger sig!

Såg faktiskt nyheten först på facebook. Hoppas hoppas hoppas!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Haha Tycker fan synd om dem som inte har tillgång till beta än och tvingas in på facebook för att FZ inte kan hålla sig till sin egen sida.

Medlem

Gilla = Betanyckel = MUTA!

Det är fan sorgligt, att man måste ta till sådana metoder för att bli populär

Lugn Fz är inte ensamma om sådana här upptåg

Fasebook my A$$, snacka om nervgift


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

fyfan för facebook tävlingar

CTI
Medlem

Inte ens D3 kan få mig att skaffa Facebook, synd vill verkligen testa D3


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Skräp att Facebook måste användas !

Inaktiv

haha orättvis vill inte använda facebook, och kommer aldrig att använda

Medlem

hoppas, hoppas!!!
Lycka till

Medlem

Hoppas denna gången! Verkligen vill!

Medlem

nice med alla facebook-haters! Chansen att vinna ökar ju markant

Inaktiv

Behåll nycklarna. Facebook är så in i helvete bojkottat hos mig!

Medlem

Jaha, det var ju synd eftersom man itne har Facebook alls. Men jag gillar FZ:s sida iallafall på Facebook... Sen på frågan svarar jag JA så låter det bra. Sen mitt smeknamn är Belgath så nu helt enkelt är jag med i tävlingen. Skämt o sido.... Lycka till och gratis till alla som får en beta nyckel.


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Medlem

Visserligen skulle jag väldigt gärna vilja spela betan men inte till priset av att vara medlem på facebook.
Om blizzard skulle införa att man måste ha facebook för att spela diablo 3 så skulle jag förmodligen skapa en minimal användare som aldrig användes bara för att kunna komma åt spelet. Men för att tävla om en nyckel så är det inte värt det. Även om jag skulle vara garanterad en beta nyckel om jag bara reggade mig på facebook så skulle jag förmodligen avstå. Gillar FZ men Ogillar denna tävlingen.

Medlem
Medlem

Humor med dessa kommentarer här

Jaja, vi fattar, det är "hippt" och "coolt" att vägra använda facebook nuförtiden, behöver inte ha tonvis med kommentarer om det ändå.

Medlem

Gött! Bra tävling! Skönt att vissa här bojkottar Facebook, större chans för mig

Medlem

Facebook krav....mysigt. Synd att det blir allt vanligare. Men det är ju också facebooks uttalade mål att facebook=Internet. (och nej jag vägrar inte facebook för de är tufft. Nackdelarna överväger dock vida fördelarna för mig personligen)

Medlem
Skrivet av Zymac:

Alltid detta jävla Facebookskiten, skärp er förfan, Alla tillhör inte denna jävla fårflock..

Du bräcker på ganska bra ändå du 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Patetiskt att dra in facebook som krav för att delta i tävlingen nu när man redan är registrerad här.

Medlem

Skrev två meddelanden då jag glömde mitt användarnamn på det första och tog sedan bort detta första meddelandet för att undvika någon regelbrytning

Medlem

hoppas hoppas!

Medlem

Bra tanke som jag klart föratår men hur sugen man än är på D3 så hoppar jag denna "tävling", tråkig och det finns endast ett syfte med den tyvärr.

Medlem

Facebook...då får det va

Medlem

Facebook?

Tack, men då klarar jag mig.

Skippa detta skit nästa gång


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Dålig idé att ha tävlingen på Facebook som många (tro det eller ej) inte har av olika anledningar.
Nu var det inte många nycklar det handlade om, men fortfarande surt för oss som inte vill ge bort våra bilder, personliga information, intressen och nätverk gratis till Facebook som sedan säljer det vidare.

Kan vi inte få nästa halva av tävlingen på fz.se istället?

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av Zymac:

Alltid detta jävla Facebookskiten, skärp er förfan, Alla tillhör inte denna jävla fårflock..

Du bräcker på ganska bra ändå du 8)

Facebook drone spotted 8)

Medlem

Schysst mot oss som inte har facebook.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

haha varför hatar alla facebook? Kan någon förklara det "dåliga" med det?

Skriv svar