Vann du en Diablo 3-betanyckel?

Jahapp, vinner man senare idag så är det första gången i mitt liv jag ens vinner nånting...

Medlem

Och gratis till alla er som sålt ert privat liv till Failbook.

Medlem
Skrivet av wichax:
Skrivet av styrkan:

Ge mig en dota2 nyckel istället! ><

Jag byter min Dota2 nyckel mot en D3 nyckel

Dota 2 over d3 any day!

Sugen på D3 men skulle aldrig byta min Dota 2 nyckel mot det =P


signatur

The spiders won,t find us here.

Skrivet av Exim:

Och gratis till alla er som sålt ert privat liv till Failbook.

Man själv kan ju välja vilka som ska få tillgång till sitt konto och... man själv får ju besluta ifall man vill lägga ut nånting om sig själv där? Tänk lite innan du failar.

Medlem

yay behöver inte vara med i några fler tävlingar då jag fick en invite av blizz nyss

Skrivet av Kaffemaskinen:

yay behöver inte vara med i några fler tävlingar då jag fick en invite av blizz nyss

Medlem

Det är Blizzard som bestämmer antalet nycklar, inte FZ.
Grattis vinnarna!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av koleny:

4st utav 1626? Chansen att vinna är ju inte speciellt stor xD

1 chans på 406 räckte tydligen Tack FZ!

Jag hoppades på att vinna i första tävlingen så jag fick känna på nitlotts-känslan där. Jag ska vårda min key med andakt...

Medlem
Skrivet av firsov:

Snålt fz, snålt!
All den publiciteten för fyra nycklar, ska nog gå och köpa en bil för fyra bananer idag också. typ samma sannolikhetsvärld som Fz lever i.

De kan ju inte dela ut mer nycklar än de har, nu hade de 8 stycken (tydligen) kvar och valde att dela ut dessa på FB. När jag läste om tävlingen igår hade jag ingen aning om att det rörde sig om så få nycklar, jag trodde det rörde sig om 100 st, iom antalet blir min åsikt lite annorlunda kring sättet att dela ut dom på. Tävlade som sagt var inte men något man måste komma ihåg är att FZ tävlingar handlar lika mycket om att nå ut till nya läsare som att tävla ut saker. Ja sannolikheten att man ska vinna minskar avsevärt med antalet deltagare och antalet priser som finns i tävlingen men en sak är säker, att köpa en bil för fyra bananer, den sannolikheten är så liten att den inte finns ;).

Medlem

Why so serious? Spelet släpps relativt snart. Om ni har kunnat vänta i flera år, så klarar ni säkert några månader till.

Medlem
Skrivet av Kaffemaskinen:

yay behöver inte vara med i några fler tävlingar då jag fick en invite av blizz nyss

Det fick jag också! Precis just nyss!

Det verkar som om de har rullat ut en våg av invites till Europa... håll koll på mailen folk och fä!

Medlem

Inge Lan play i D3... sugigt som fan.


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

Why so serious? Spelet släpps relativt snart. Om ni har kunnat vänta i flera år, så klarar ni säkert några månader till.

Spelet släpps 2013, ja.

Medlem

[quote=PcGamer]

Skrivet av firsov:

Snålt fz, snålt!
All den publiciteten för fyra nycklar, ska nog gå och köpa en bil för fyra bananer idag också. typ samma sannolikhetsvärld som Fz lever i.

Var glad att dom ger oss nycklar överhuvudtaget... alla har lika stor chans att vinna..

Det är generöst av FZ att dela ut nycklar även om de bara har 8 st.
Det betyder att åtminstone 8 personer av alla oss här på FZ har chansen att få spela D3 betan. Dom kunde valt att inte dela ut nycklar alls... Bara för att du är en av oss i mängden som inte vann betyder det inte att FZ är snåla som inte delar ut nycklar så alla får en..

Tacka dom istället för att de ens lägger upp sånt vi kan vinna och delta i.

Även om din chans är 1 av 1500+.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Tipps är att ni titta på eran Bnet om ni har loggat er där för att få en Beta key. Fick min D3 idag utan att få något mail eller liknande utan den låg bara under "Your game accounts".

mad
Medlem

grattis! min tur nästa gång?

Medlem
Skrivet av SirDp:

Tipps är att ni titta på eran Bnet om ni har loggat er där för att få en Beta key. Fick min D3 idag utan att få något mail eller liknande utan den låg bara under "Your game accounts".

Tackar för det tipset, har nog inte använt mitt Bnet sedan jag testade på Betan av Starcraft 2 får helt klart kolla om man kan ha fått en=).

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nelfie:

Why so serious? Spelet släpps relativt snart. Om ni har kunnat vänta i flera år, så klarar ni säkert några månader till.

Spelet släpps 2013, ja.

Q2 2012


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

grattis till vinnarna!

Medlem

Fick precis som några andra min beta från Blizzard idag!

Medlem

Grattis till Vinnarna

Medlem

Förhoppningsvis lite bättre formulerad fråga den här gången

Frågan kunde lika gärna gälla nyckel-tråden som vem som var först på hela sidan.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av firsov:

Snålt fz, snålt!
All den publiciteten för fyra nycklar, ska nog gå och köpa en bil för fyra bananer idag också. typ samma sannolikhetsvärld som Fz lever i.

Vi har bara åtta nycklar. Ska vi skita i att dela ut dem tycker du?

Blocket.se :3 .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Grattis till er:)

Medlem

Får ni nya nycklar varje dag att leka med?

Redaktör
Skrivet av Intuiz:

Får ni nya nycklar varje dag att leka med?

Nej, vi hade ett par kvar som backup från förra veckans tävling, vi tävlar bort dem nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Intuiz:

Får ni nya nycklar varje dag att leka med?

Nej, vi hade ett par kvar som backup från förra veckans tävling, vi tävlar bort dem nu.

Ah ok, vet ni om ni får mer nycklar?

Medlem

Grattis till alla vinnare, lycka till i dagen dragning! Och alla som whinar över antalet keys, delta inte så att dom som har lite hjärta får en chans att vinna!

Redaktör
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Intuiz:

Får ni nya nycklar varje dag att leka med?

Nej, vi hade ett par kvar som backup från förra veckans tävling, vi tävlar bort dem nu.

Ah ok, vet ni om ni får mer nycklar?

Vet ej. Men om vi får det kommer vi tala om det, var så säker.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Intuiz:

Får ni nya nycklar varje dag att leka med?

Nej, vi hade ett par kvar som backup från förra veckans tävling, vi tävlar bort dem nu.

Ah ok, vet ni om ni får mer nycklar?

Vet ej. Men om vi får det kommer vi tala om det, var så säker.

me gusta!

123
Skriv svar