Battlefield 3-patchen släpps snart

Medlem

Kommer säkert om nån vecka till PC! För om ni inte har lärt er så har ju Sony payat en del för att få allt till ps 1 vecka tidigare. (karkand) Så ni kan ju själva lista ut att samma sak kommer hända close quarters o dem andra 2 exp. Så sluta med flamewar shit... EA gör allt för extra cash.. och vem hade inte gjort det som spel företag.. eller företag av huvudtaget ?

Patch!
Fan på tiden att man kan börja spota mines... brukar få spamma chatten o spring framför tanken för att försöka visa att där är minor ... men tamej fan så ska han ändå kötta över dem o dö.. dagens ilandsproblem när man inte har handgranater kvar

Sen samt comon-rose. Många säger att det inte är så jävla viktigt men iomed att det är linkat med mini-map så är det så jävla sweet o se vart dem behöver medic och hjälp.

Samt det där jävla falldmg fixen.. tack...blir så jävla lack när man hoppar av nått random skåbils tak o dör... instant alt+f4 på den xD

Medlem

Alltid roligt att se foliehattarna poppa upp när en plattform får patch/innehåll före andra.

Det kan ju vara så att det släpps på en platform till en början för att identifiera fel, buggar m.m, implementera dessa fixar i den slutliga patchen som går till PC/X360?

Medlem
Skrivet av Spifflelight:

Alltid roligt att se foliehattarna poppa upp när en plattform får patch/innehåll före andra.

Det kan ju vara så att det släpps på en platform till en början för att identifiera fel, buggar m.m, implementera dessa fixar i den slutliga patchen som går till PC/X360?

Mår du bra vännen?

Ser snarare att "speciella barn" kräver mer uppmärksamhet...

Medan vi andra som kan resonera, ifrågasätta och är uppmärksamma (läs: PC-ANVÄNDARE) kan ge sig till tåls, eller?

Konsoll retarderar..


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Spifflelight:

Alltid roligt att se foliehattarna poppa upp när en plattform får patch/innehåll före andra.

Det kan ju vara så att det släpps på en platform till en början för att identifiera fel, buggar m.m, implementera dessa fixar i den slutliga patchen som går till PC/X360?

Mår du bra vännen?

Ser snarare att "speciella barn" kräver mer uppmärksamhet...

Medan vi andra som kan resonera, ifrågasätta och är uppmärksamma (läs: PC-ANVÄNDARE) kan ge sig till tåls, eller?

Konsoll retarderar..

Haha, tackar för dagens skratt. Jag mår ännu bättre nu än innan

För övrigt spelar jag på PC, och har ingen konsol i hus (Hade dock en X360). Får jag vara med i din klubb då?

Du kan ju till exempel resonera kring hur många småfixar som kommer i 1-2 veckor efter en major update, exempelvis BF3, WoW, SW m.m.

Medlem

smart av dice att låta ps3 vara labbråttor ifall patchen buggar så vi får den bättre patchen.

Medlem

ja, jag avinstallerade det....

Medlem

Har en 100mbit-uppkoppling och har alltid spelat på lågpingservrar. Kommer jag fortfarande att kunna bli skjuten bakom hörn eller andra skydd?

Avinstallerade för två veckor sen och installerar inte igen förrän den typen av mongolagg är helt borta.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Battlelog är nere, är det på grund av patchen eller är det nått annat strul?

Medlem

Sånt här gör en så Jävla osugen på att spela, har gått och väntat på denna patch och nu får man till svar att den finns till andra format men inte till mitt, ungefär som jag kommer fortsätta spela ett gammalt trasigt spel om det finns färdig patchat. Då låter jag hellre bli, finns så många andra spel att spela.
Mitt favorit spel och spel serie börjar närma sig ett avslut, pallar inte att vänta på besvikelser.

Medlem
Skrivet av NexusSolo:

Har en 100mbit-uppkoppling och har alltid spelat på lågpingservrar. Kommer jag fortfarande att kunna bli skjuten bakom hörn eller andra skydd?

Avinstallerade för två veckor sen och installerar inte igen förrän den typen av mongolagg är helt borta.

Det kommer inte fixas. Det är medvetet inlagt för att idioter som är kassa ska kunna träffa folk som vet hur ett spel ska spelas.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Fuskare och spyware. Avinstallerade skiten...

Medlem

Trevliga updateringar ju (:

Medlem

Skönt att dom buggtestar patchen live på konsol först så man slipper stå med tasken i asken så att säga om det nu råkar vara så att de missat nåt relativt viktigt

Medlem

borde inte patchen komma till pc och xbox 360 först för det är där alla spelar ingen spelar på ps3 förutom noobs eller dem som inte upptäckt xbox 360 eller pc, ps3 network har blivit hackat 3-5 gånger xbox 0 seriöst hur kasst virusprogram och sånt har dem

Inaktiv
Skrivet av davvearak:

borde inte patchen komma till pc och xbox 360 först för det är där alla spelar ingen spelar på ps3 förutom noobs eller dem som inte upptäckt xbox 360 eller pc, ps3 network har blivit hackat 3-5 gånger xbox 0 seriöst hur kasst virusprogram och sånt har dem

http://z0r.de/L/z0r-de_2715.swf

123
Skriv svar