Prova Path of Exile i helgen

Robot
Prova Path of Exile i helgen

Det Diablo-inspirerade onlinespelet har öppen betatestning i helgen.

#path-of-exile, #diablo-iii


Medlem
Prova Path of Exile i helgen

Nej, det kommer nog inte att kunna mäta sig med Diablo 3

Men inget fel på att det kommer flera av samma genre.

zsm
Medlem

Det är ett fantastiskt spel måste jag säga.

Medlem

Har spelat betan ett tag både själv och med polare och det är jävligt nice, avsaknaden av tutorial och lite mer inbitande storyberättande hade varit trevligt. Men det är ju bara beta, annars en bra kandidat till D3

Medlem

Tja med tanke på att Blizzard inte riktigt varit sig själv så.. och med tanke på alla dåliga val de gjort med Diablo 3 så tror ja inte att det bara kan mäta sig med Diablo 3 utan kanske också vara bättre. För de första, kan man spela Path of Exile utan att vara online hela tiden?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Nej, måste vara online för path of exile också eftersom det är ett online spel. Spelat betan ett bra tag nu och det är riktigt kul, har faktiskt spelat Path of Exile mer än Diablo 3 betan xD

Medlem

Verkar skoj, men orka ladda ner och installera för att testa åt dom sporadiskt ett par dagar..

Medlem

Eventuella recensioner får väl tala för spelet.
Är lite emot det där med online....men kan kanske leva med det om spelet i sig är bra.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har inte kommit med i D3 betan så har spelat detta rätt mycket och jag tycker det är faktiskt rätt så bra, och spelet kommer ju vara gratis så det är ingen big loss om man inte tycker om det, självklart är diablo ett starkare varumärke och spel men det är också väldigt överskattat hur mycket dom bantat och tagit ifrån nu alla kommer ha samma skills vid samma lvls osv... inga attribut att lägga ut osv...

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Tja med tanke på att Blizzard inte riktigt varit sig själv så.. och med tanke på alla dåliga val de gjort med Diablo 3 så tror ja inte att det bara kan mäta sig med Diablo 3 utan kanske också vara bättre. För de första, kan man spela Path of Exile utan att vara online hela tiden?

Smaksak antar jag. Diablo 1 älskade jag, fast Diablo 2 kände jag aldrig samma sak för. Det är bra, men det blev aldrig riktigt sådär roligt som jag hade i D1. Hur folk orkat spela det i så många år förstår jag inte. Har återvänt till Diablo 2 nu för att testa det ifall jag hade fel när det först släpptes, men nepp. Tycker fortfarande det är oerhört repetivt och segt, men inte dåligt. Det kan vara okej med en vän eller två, men aldrig ensam. Det jag läst om Diablo 3 enligt mig är väldigt bra förändringar.

Ska ändå testa Path of Exile, rätt nyfiken på hur det blir.

Edit: Efter ha kollat videor på Path of Exile så måste jag säga att det ser väldigt mycket ut som Diablo 2, och det gör mig oerhört uttråkad. Tror att Diablo 3 blir mer min grej, men jag testar PoE ändå, jag kan ha fel. En sak jag älskar är "Passive grid" systemet, likt det från FFX.

Medlem

Lirade det för ett tag sen, får jag ett blowjob av någon så kan jag skänka en av mina många friend invites.

Medlem

p2win antar jag

Medlem
Skrivet av Kuci:

p2win antar jag

Nej, men pay 2 look cool!
De kommer sälja skins, speciella grafiska effekter på skills och så vidare. De kommer inte sälja exp boost, utrustning eller andra saker som gör dig kraftigare utan bara kosmetiska saker.

GGG har även sagt att de kanske kommer erbjuda möjlighet för guilder att köpa egna ladders eller leagues.

Medlem
Skrivet av RuneClaw:
Skrivet av Kuci:

p2win antar jag

Nej, men pay 2 look cool!
De kommer sälja skins, speciella grafiska effekter på skills och så vidare. De kommer inte sälja exp boost, utrustning eller andra saker som gör dig kraftigare utan bara kosmetiska saker.

GGG har även sagt att de kanske kommer erbjuda möjlighet för guilder att köpa egna ladders eller leagues.

Som LoL? Är värt att pröva isf

Medlem

Nån som har en betanyckel och vill dela med sig av glädjen? Missade detta helg-event...

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Nån som har en betanyckel och vill dela med sig av glädjen? Missade detta helg-event...

Missade också detta tyvärr :/ Nästan helt omöjligt att lyckas få en nyckel från deras forum...


signatur
1
Skriv svar