Baldur's Gate: Enhanced Edition släpps till Mac
get a room
u jelly bro?
Kan inte du hålla dig med dom andra superjonen på helgon där du hör hemma istället? Måste du förpesta FZ också?
Du uttröck dig som att en ipad vore det bästa man kunde köpa om man gillar serietidningar och att det skulle vara den bästa anledningen att köpa en ipad. Först och främst, om man gillar att läsa serier så är det redan så optimalt det kan bli, dvs i pappersformat. Att läsa på en ipad är väldigt begränsande. Så jag tyckte bara att det var en förbannat dålig anledning att köpa en dyr jävla ipad som t.om gör en helt handikappad då man t.ex måste anävnda fingrarna för att zooma in på vissa segment eller på text som är liten för att man ska kunna läsa. Det var bara det jag reagerade på. Och uttrycker man puckade åsikter på ett öppet forum så får man äta skit för det. Story of your life, eh?
Tror viss han sa att han typ skulle köpa en iPad för BG. Sedan sa han att han tyckte en iPad var jäkligt trevlig till att läsa serier med. Du verkar vara väldigt bitter gentemot PcKaffe, eller iPad...eller kanske både och? Som det ser ut just nu så är det bara du som "förpestar" FZ med dina kommentarer.
Jag kanske inte är bätter själv då jag inte kan låte bli att kommentera, men jag råkar också vara rätt nöjd med min iPad, till allt jag har den till.
Jag ger upp. Du är antagligen PcKaffes lilla pojkvän eller helt förståndshandikappad. När har jag attackerat ipad? Typ aldrig. Äger både mac och pc och använder båda inom arbetet så jag vet precis vad som är bra och dåligt med en ipad och min poäng var att läsa serier på en ipad inte alls är att jämföra med att läsa serier "på riktigt", dvs i pappersformat, som är det mest optimala och fria. iPad har många bra egenskaper, men att läsa serier på är inte en av dem. Fattar du nu, eller ska jag klargöra något?
Nej, det står helt klart nu att du bara är bitter på PcKaffe. Vad sägs om att följa dina egna råd och spy ur dig gallan på något annat forum istället? Eller kanske prata med någon om dina problem.
Står helt klart att du är PcKaffes lilla bitch också En bitch till en bitch. Patetiskt, men samtidigt humoristiskt.
ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD
Står helt klart att du är PcKaffes lilla bitch också En bitch till en bitch. Patetiskt, men samtidigt humoristiskt.
Orkar inte riktigt ordbajsa med dig längre. När jag öppnade tråden ser jag flera positiva kommentarer följt av ditt, till synes helt oprovocerade, bittra negg. Jag svarade dig för att jag störde mig lite på påhoppen, oavsett vem de riktades till.
Det verkar ju dock som att du har något tidigare problem du försöker reda ut med PcKaffe, genom att, som du sa; "förpesta FZ också". Om det gör mig till "PcKaffes lilla bitch" i dina ögon så kunde jag antagligen inte bry mig mindre. Du är välkommen att fortsätta fjanta dig, jag är hur som helst helt klar.