Dark Souls till pc får releasedatum – GfWL-stöd kritiseras

Medlem

Hur lång tid tog det innan steam blev "bra"? Alla ni gnällspikar kan gärna fortsätta klaga, som en medlem skrev innan; köp inte spelet, pirata det då istället, men då kan ni inte njuta av bra multiplayer. Jag har inte haft problem med GFWL, det har funkat utmärkt. Segt; Ja, men det är steam med.

"Haters gonna hate"

Medlem
Skrivet av blohm:

Hur lång tid tog det innan steam blev "bra"? Alla ni gnällspikar kan gärna fortsätta klaga, som en medlem skrev innan; köp inte spelet, pirata det då istället, men då kan ni inte njuta av bra multiplayer. Jag har inte haft problem med GFWL, det har funkat utmärkt. Segt; Ja, men det är steam med.

"Haters gonna hate"

GFWL har funnits länge och har haft mycket tid på sig att förbättra sig.
Om du aldrig haft problem med GFWL så är du en av få som haft mycket tur. Senast igår så installerade jag GTA 4 men kunde inte spela (kunde bara spela offline, dvs inga sparfiler) pga GFWL. när jag försökte aktivera mitt konto så kraschade klienten och spelet.
Jag har alltid haft problem med GFWL och det har många andra också, så vi "gnällspikar" är väldigt befogade när vi klagar. Jag förstår inte människor som du som bara accepterar allt skit och aldrig vill kritisera saker. Hur ska någonting kunna förbättras om de inte vet om bristerna?

Medlem

Pirata spelet bäst ni vill. Men då kan ni inte komma och klaga när nästa spel i serien släpps, och då enbart till konsol. Dom har lyssnat på oss en gång och kommer antagligen inte göra det igen när de inser att folk bara tar och ger ingenting tillbaka.

Medlem

Jag känner mig verkligen besviken, var en av dem som skrev på direkt när jag hörde om detta samt hjälpte till att sprida runt namninsamlingen också. Således blev jag glad när jag hörde att den var så framgångsrik, och att vi slutligen lyckats!

Men nu när det kommer vara GFWL krav är det ett riktigt knivhugg i ryggen. GFWL är en totalt värdelös klient som bara sabbar för spelare utan att tillföra något bra överhuvudtaget.

Slutar det med att GFWL är ett krav blir det aldrig ett köp.

123
Skriv svar