Möt de heta systrarna i Lollipop Chainsaw
Cheerleader-tjejen Juliet introducerar oss till hennes två systrar, som händelsevis också gillar att kötta zombies.
#grasshopper-manufacture, #lollipop-chainsaw
Innan jag skriver mer så får jag väl erkänna att jag är en Suda51-fanboy
Jag tror faktiskt att spelet kommer få en att skratta massor, göra en glad över att man köpte det och ändå bjuda på rätt så lagom-bra gameplay.
Fast med det sagt så får jag erkänna att jag tycker temat är trist... Han har gjort 3 spel nu som har marknadsförts som "omogna sexskämt-spel" och detta är det fjärde då och det börjar bli väldigt långrandigt. Jag vill att han ska göra något som Killer7 igen, spelet som är så fucked up att man verkligen får leta för att hitta något som ens är i närheten av samma nivå utav "fucked-upness". Alla anspelningar på sex i Killer7 var inte roliga, utan snarare så mörka att man blev illamående.
Stilen påminner lite om filmen "Suckerpunch". Om det är bra eller dåligt är upp till var och en men jag tycker det verkar kul. Men jag är tveksam till om det faktiskt är kul att spela...
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
Kom igen, lite mer kan ni bre på med att vara tidstypiskt korrekt Aftonbladet-kränkta över spelets innehåll, samtidigt som ni ignorerar att det är ett typiskt Suda Gouichi-spel. Jag menar, ni kan ju liksom inte bara överraska sådär och bidra med någon egentlig speljournalistik av substans.
Det framstår ju helt klart här vilka som inte vet vem Suda51 är. DETTA SPELET ÄR INTE MENAT ATT VARA SERIÖST!
Om något så är Suda51 medveten om att spel är spel, och det behövs eftersom folk tar det på för blodigt allvar. Låt det vara over-the-top och galet!
Det finns oseriösa spel som är bra och dåliga, kan dock inte påstå att Suda51 har gjort ett enda bra spel.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Kom igen, lite mer kan ni bre på med att vara tidstypiskt korrekt Aftonbladet-kränkta över spelets innehåll, samtidigt som ni ignorerar att det är ett typiskt Suda Gouichi-spel. Jag menar, ni kan ju liksom inte bara överraska sådär och bidra med någon egentlig speljournalistik av substans.
Jag är inte det minsta kränkt, var har du fått det ifrån?