Prova på sci-fi-pangaren Binary Domain

Robot
Prova på sci-fi-pangaren Binary Domain

Demoversion av pc-utgåvan finns nu tillgänglig för dig som är sugen på en gruppbaserad framtidspangare.

#binary-domain, #sega


Medlem
Prova på sci-fi-pangaren Binary Domain

Rekomenderas inte.

Medlem

Världens konstigaste mus känsla, typ bakvänd mus acceleration. Kan ju undra vad utvecklarna tänkte. "Ja vet! Vi gör så att de typ inte går att styra, för då blir vårt spel populärt"

Medlem

Oerhört bra spel tycker jag. Inte den bästa PC-portningen precis, men storyn och dess grafiska action (att se robotarna smulas sönder av skottsalvorna osv) är helt suveräna. Tack vare det så är det bästa shootern jag spelat sedan Bioshock som släpptes för 5 år sedan.

Skrivet av Ballong:

Världens konstigaste mus känsla, typ bakvänd mus acceleration.

Det fixades med en patch för över en vecka sedan.

Medlem

japansk dynga har jag bara att säga om detta spel.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Oerhört bra spel tycker jag. Inte den bästa PC-portningen precis, men storyn och dess grafiska action (att se robotarna smulas sönder av skottsalvorna osv) är helt suveräna. Tack vare det så är det bästa shootern jag spelat sedan Bioshock som släpptes för 5 år sedan.

Skrivet av Ballong:

Världens konstigaste mus känsla, typ bakvänd mus acceleration.

Det fixades med en patch för över en vecka sedan.

Nej, det fixades inte med patchen, det kanske vart bättre, men inte bra.

http://pcgamingwiki.com/wiki/Binary_Domain <-- dom har någe tips som kanske hjälper.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nej, det fixades inte med patchen, det kanske vart bättre, men inte bra.

Det fixades då musaccelerationen inte längre är bakvänd.

Musaccelerationen ses dock fortfarande som negativt, då många vill spela utan någon musacceleration överhuvudtaget (inklusive mig själv), men det är en helt annat problem som inte har med bakvändhet att göra.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Zymac:

Nej, det fixades inte med patchen, det kanske vart bättre, men inte bra.

Det fixades då musaccelerationen inte längre är bakvänd.

Musaccelerationen ses dock fortfarande som negativt, då många vill spela utan någon musacceleration överhuvudtaget (inklusive mig själv), men det är en helt annat problem som inte har med bakvändhet att göra.

ah, good old console ports. Tack för varningen.

Medlem

Testat, megakonsolportning riktigt dåligt gjord. Det är synd för spelet verkar lite coolt annars.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Måste testas, finns demon även till 360 så man kan jämföra?


signatur

Det var detta...

Medlem

Konsolskadat spel. Tyvärr.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

På ett sätt känns det lite överflödigt att kommentera detta när det är fritt fram att ladda ner demot och prova själv, men...

Visst kändes det konsoligt (t.ex. styrning) och om demot är någon indikation så verkar det vara väldigt linjärt med skriptade fighter e.t.c.

IMO så har jag dock sett klart sämre, så om man gillar denna typ av lir så kan det kanke vara värt att undersöka närmare.

Än en gång: Tycker inte man ska låta någons kommentar här (inklusive min egen) väga för tungt, utan testa liret och bedöm själv.

Gick dessutom väldigt snabbt att ladda ner via Steam (för mig i alla fall) och det är även rätt kort speltid på det, så man förlorar inte så värst mycket av sitt liv genom att prova heller.

SE

Avstängd

Rekommenderar att spela med handkontroll i detta spelet.

Lite förvirrad röststyrning tycker jag, men gillar spelet i överigt

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Konsolskadat spel. Tyvärr.

det är inte dåligt pga konsolskada, spelet är bara jävligt dåligt, testade skiten till 360 när demot släpptes ditt och det var lika kasst på konsol. bortsett från accelerationen.


signatur

God is dead

Medlem

Mitt första intryck var dåliga röstskådisar, mitt andra intryck var Yakuza, mitt tredje intryck var att jag vill iaf testa spelet, hoppas demon gör spelet rättvisa.

Medlem

Jag har faktiskt hört att spelet ska vara bra, men det rekommenderas att man spelar det på konsol istället

Inaktiv

Jag skulle säga att BD är det mest konsolskadade spel till styrningen sedan Red Faction Guerilla. Har kört det, både före och efter patchen och det är verkligen crap. Det känns som att jag spelar en portning från 2006 eller nåt. Fullständigt oacceptabel smörja som jag råder alla och envar att undvika.

Köper det till PS3:a när det är REA.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men vafan, vad är det för efterblivna kontroller i demot? Försöka köra med xbox 360 kontroller hjälpte inget vidare heller utan att mickla en himla massa.. och då kan jag ändå inte använda mig av alla knapparna på kontrollen.

Inaktiv

vanquish kom 2010, nu får snart sega släppa ett spel till som inte suger

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Zymac:

Nej, det fixades inte med patchen, det kanske vart bättre, men inte bra.

Det fixades då musaccelerationen inte längre är bakvänd.

Musaccelerationen ses dock fortfarande som negativt, då många vill spela utan någon musacceleration överhuvudtaget (inklusive mig själv), men det är en helt annat problem som inte har med bakvändhet att göra.

ah, good old console ports. Tack för varningen.

Haha, tyvärr cäker inte ens den förklaringen, spelet är ruskigt uselt även på konsol.
Säger nog snarast kort utvecklingstid, låg budget och dåliga utvecklare
Testade lira på konsol och det var minst sagt uselt, som om du tar det sämsta med CoD och gör ett spel baserat på det, men som en usel kampanj med trånga korridorer och patetisk AI såväl som vapenbalas och slänger in robotar för att vara cool. Uselt....

Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Zymac:

Nej, det fixades inte med patchen, det kanske vart bättre, men inte bra.

Det fixades då musaccelerationen inte längre är bakvänd.

Musaccelerationen ses dock fortfarande som negativt, då många vill spela utan någon musacceleration överhuvudtaget (inklusive mig själv), men det är en helt annat problem som inte har med bakvändhet att göra.

ah, good old console ports. Tack för varningen.

Haha, tyvärr cäker inte ens den förklaringen, spelet är ruskigt uselt även på konsol.
Säger nog snarast kort utvecklingstid, låg budget och dåliga utvecklare
Testade lira på konsol och det var minst sagt uselt, som om du tar det sämsta med CoD och gör ett spel baserat på det, men som en usel kampanj med trånga korridorer och patetisk AI såväl som vapenbalas och slänger in robotar för att vara cool. Uselt....

"cäker"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

CRAAAP! blir inget givet köp

1
Skriv svar