Grid 2 avtäcks – se första trailern

Robot
Grid 2 avtäcks – se första trailern

Racingfesten har redan varit under utveckling i två år och släpps under 2013 till pc, Playstation 3 och Xbox 360. Spana in den första trailern hos FZ.

#nyhetstips, #codemasters, #grid-2


Medlem
Grid 2 avtäcks – se första trailern

Jag vill höra nåt om GTR3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Såg nu att det vart jag som blev tips-tack.

Medlem
Medlem

-Generic troll comment-

Inaktiv
Skrivet av martinhjerpe:

Det jag reagerar på är att det är tre kommentarer innan mig, ingen av dem använder korrekt svenska.

Inte du heller pappskalle.


signatur

knarka loss era hungriga

Medlem

Det jag reagerar på är att det finns en douchebag i den här kommentarstråden.

Medlem

-Nothing to see here-

Medlem
Skrivet av Salto:

Såna här "trailers" är ju fruktansvärt menlösa.

Ja den var ju hyggligt intetsägande.. Var väl mer vad man kunde förvänta sig från ett intro. Hoppas innerligt på "mer av samma", alltså spelmässigt, från ettan sett. Gillade det mesta i det, både hur systemet med sponsorer fungerade och upplägget över tävlingar.

Medlem
Skrivet av martinhjerpe:
Skrivet av deathlord:
Skrivet av martinhjerpe:

Det jag reagerar på är att det är tre kommentarer innan mig, ingen av dem använder korrekt svenska.

Inte du heller pappskalle.

Inte?

Skrivet av FrankieMango:

Det jag reagerar på är att det finns en douchebag i den här kommentarstråden.

trololol
är det FZ så är det. Also known as TZ (trollZ)

Huvudsakligen var det "O såg att jag vart tipstack".
Förstår inte vad det betyder.

Se under videon, "Tipstack till GurkaN021." Dvs, han som har tipsat om denna nyhet.

Samt så är det oerhört onödigt att vara en besserwisser när man klart och tydligt förstår vad de menar..

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Se under videon, "Tipstack till GurkaN021." Dvs, han som har tipsat om denna nyhet.

Samt så är det oerhört onödigt att vara en besserwisser när man klart och tydligt förstår vad de menar..

Ah, jag läste det tip-stack, inte tips-tack -.-'

Medlem

Det enda racing-liret jag tyckt om och faktiskt fortfarande kör ibland^^ Riktigt najs demolering på bilarna och grym playback-funktion. Hur kul som helst i MP! Längtar 2:an.

Medlem

Det var ju tre hemskt fina krascher.

Medlem

Gillade trailern, ser fram emot spelet!!! Tror det kommer bli grymt bra!!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag vill höra nåt om GTR3.

Project C.A.R och rFactor 2. Behöver du mer?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Undrar om de laddat gummibandsmotorn ordentligt för catchup funktionen var bland det värsta jag sett. Tror inte jag sett något liknande sedan Gran Turismo 1.
Inte går det att stänga av skiten heller.. synd på ett så bra spel i övrigt.

Edit: Naturligtvis menar jag det första GRID.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Paddington:

Jag vill höra nåt om GTR3.

Project C.A.R och rFactor 2. Behöver du mer?

Vadå menar du? Har GTR3 blivit något annat? Project C A R S var satan snyggt men verkade inte ha någon spot on simulation lästa jag på swedishsimracers.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Paddington:

Jag vill höra nåt om GTR3.

Project C.A.R och rFactor 2. Behöver du mer?

Vadå menar du? Har GTR3 blivit något annat? Project C A R S var satan snyggt men verkade inte ha någon spot on simulation lästa jag på swedishsimracers.

Nää, bara att de två verkar lovande. Kollade precis på rFactor2 igen men det verkar luta åt CARS faktiskt. Dels deras betalningsmodell (subscription) och dels att projectet verkar vara stalled.
I övrigt så verkar de vara ganska samma vad det gäller simuleringsdelen, men CARS verkar ha
kommit längre. Lite tråkigt att Swedish Sim racers verka anse att GT5 är arkadlir.. men. men.. jag skall läse deras rescension.

EDIT: Har du något direktlänk till det? Jag sökte där men hittade inget om Project C.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

EDIT: Har du något direktlänk till det? Jag sökte där men hittade inget om Project C.

Forumtråden

Edit: Funkade ju inte :S. Du hittar tråden under "övrigt om simracing"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ser fram emot det här något fruktansvärt.

Vad är det för folk som klagar på en announcement trailer då? Announcement och teaser är ju i stort sett samma sak. En trailer är något annat.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Batman musiken gjorde sig inte i den här trailern....

1
Skriv svar