Köp Xcom – få Civ 5 på köpet

Testpilot

Civ 5 blev en bonus , nu ska man bara lyckas ge bort det också? hur sjutton funkar det på Steam.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Civ 5 blev en bonus , nu ska man bara lyckas ge bort det också? hur sjutton funkar det på Steam.

Du har det i din "inventory" som du hittar genom att trycka på mail iconen längst upp i högra hörnet

Testpilot
Skrivet av koleny:
Skrivet av Harakiri:

Civ 5 blev en bonus , nu ska man bara lyckas ge bort det också? hur sjutton funkar det på Steam.

Du har det i din "inventory" som du hittar genom att trycka på mail iconen längst upp i högra hörnet

Jag har ju inte det somsagt , eftersom jag inte har spelet innan så hamnade det direkt i min spellista , frågan är hur man ger bort det då?

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av koleny:
Skrivet av Harakiri:

Civ 5 blev en bonus , nu ska man bara lyckas ge bort det också? hur sjutton funkar det på Steam.

Du har det i din "inventory" som du hittar genom att trycka på mail iconen längst upp i högra hörnet

Jag har ju inte det somsagt , eftersom jag inte har spelet innan så hamnade det direkt i min spellista , frågan är hur man ger bort det då?

Ah my bad, vad jag vet så kan du inte ge bort det då... Du får nog kontakta steamsupport, de brukar fixa det mesta utan några större problem vad jag hört (jag fick en refund på en preorder utan några problem i alla fall). Mer än det kan man nog tyvärr inte göra

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Horniak:

Om man köper det på något annat ställe så kan man ju alltid köpa till Civ5 och ändå få pengar över än om man köpt det på Steam.

Mjaa inte om du inte hittar Xcom OCH Civ5 för ca 200kr styck (eller Civ5 för 59kr).

Civ5 GOTY kostar 199kr på Webhallen och 40 Euro (337kr) på steam.
Xcom kostar 399kr på webhallen och 50 Euro (422kr) på steam.
Totalt
Webhallen: 598kr (Xcom plus Civ5 Goty)
Steam: 422kr (endast Xcom)
Steam: ca 760kr (Xcom+Civ5 Goty om du köper dem separat)

Som billigast (enligt prisjakt) så finns Civ5 för ca 140kr.
Sååå man sparar 170kr om man köper xcom via steam ELLER för dem som inte vill köpa Civ5 så får de en bonus som de kan byta till något annat med någon som VILL ha Civ5 men inte Xcom etc etc.

Bra deal, och liiiite sugen på Civ5 är jag (men jag har inte kört något av de tidigare spelen), fast jag vill ha Xcom Special Edition som inte finns via Steam, plus att jag föredrar fortfarande att få en box än enbart digitalt faktiskt :3

Men eller hur, köpte själv Special Edition då jag vill somna med spelet i hand efter en lång dags spelande!

12
Skriv svar