Sayonara, scumbag – Shadow Warrior kommer tillbaka!

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Vilka nostalgiska minnen som dök upp plötsligt!

Jag var runt 7-8 år när jag spelade detta och jag kunde verkligen inte slita mig.
Jag hade kommit precis till slutet av spelet en kväll när ett gäng vänner till mig ville hitta på något utomhus, men jag tackade nej eftersom jag hade kommit så långt.

Samma kväll klarade jag av det, så jag sprang ut och skröt för de andra som faktiskt blev riktigt imponerade, det var ju inte direkt vanligt att man klarade av ett spel på den tiden.

Tror att antingen Shadow Warrior eller Outlaws var det andra fps-spelet jag klarade av. Duke Nukem 3D var iallafall det första.

Nu är det bara en remake/uppföljare på Outlaws som behövs med, sedan är cirkeln sluten.

Ah, the memories!

Where are you marshall?!

Medlem

Det här är ju för jävla underbart!!
Brast ut OMG högt av denna nyhet.

Medlem

Stickybomb likes you!

Medlem
Skrivet av failice:

Min barndom är i uppfylld. Först Rise of the Triad, Wolfenstein och nu Shadow Warrior. Vågar vi hoppas på en uppföljare till Heretic?

Finns redan. Hexen!


signatur

Wake me up for entertainment

Inaktiv

Ett nytt Hexen och Blood hade inte varit fel


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Kommer ihåg multiplayern i Shadow warrior, haft mycket skoj där med några polare! Och sticky bombs gjorde det ju inte värre Typ fylla en brunn med sticky bombs (som var ett "bra" gömställe på en av banorna) och sen vänta på att nån ska hoppa ner. Boom!

Medlem
Skrivet av Jonio:

Fett najs ju

Minns ni "blood"? Vore ju coolt med ett nytt sånt med

JAAAAAA! ge oss shadow warrior och nytt Blood! Tack för att du väckte minnen! Blood 1 och 2 assä! Oooouufff!

MFZ
Medlem

ny version av blood vore inte helt fel.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Harakiri Harbour multiplay säger jag bara

Medlem

sant, shadow warrior och blood var ju bara för jävla häftiga. minns hur man lirade sönder blood i lan med polarna som barn


signatur

//monster

12
Skriv svar