Angry Sea – ny trailer från Battlefield 4

Robot
Angry Sea – ny trailer från Battlefield 4

Efter en lång, lång minut fick Dice igång sin Battlefield-demonstration på Xbox One-konferensen.

#dice, #battlefield-4


Medlem
Angry Sea – ny trailer från Battlefield 4

Vart finns fz e3 stream? twitchs laggar

Medlem

Gör ont när jag tänker på hur de laddat hela dagen och sen när det väl gäller så skiter det sig. Grym trailer dock. Keep it coming!

Medlem

Är det Ak5C?

Medlem

Lite pinsam start, hade varit så kul om det visade riktig live multiplayer, då hade jag ställt mig upp och apploderat!

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Är det Ak5C?

Ser faktiskt ut som en AK5a.

Men är riktigt impad att det var 60fps med den grafiken på Xbox One med så pass kass grafikdel.

Hade hoppats på att dom skulle visa MP men blev helt klart överraskad av det dom visade av SP.

Vattnet såg riktigt bra ut, Bra effekter, Mycket på bilden samtidigt, Gillade röken och partikel effekterna, Gillade att man kan hoppa ner en våning medans kriger forts ovanför, Gillade GRYMT ljudet och KÄRLEK till båt krig ! : D

Hoppas dom tar med det i MP bara.

Medlem

Grafiken

Herregud vad snyggt. Är ju riktigt stor skillnad mellan Frostbite 2 och 3.

Medlem

De ska väl visa multiplayer på EAs presskonferans väl ?

Medlem

EA konferens kl. 22:00, blev förvånad över att de inte väntade med BF4 tills dess...men väntar mig få se mer innan kvällen är slut!

Medlem

Pinsam publik måste jag säga, barnungar.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Snälla, kan BF bara skippa single-player? ....

Medlem
Skrivet av luftman:

Snälla, kan BF bara skippa single-player? ....

Håller med.

Battlefield ska vara MP endast. Tycker de borde lägga ner all tid på MP och skippa SP i fortsättningen...

Medlem
KoP
Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Pinsam publik måste jag säga, barnungar.

Ja, det är ju mest journalister i publiken. Dom är lite barnsliga.

Inaktiv

Snygga spel kan dom göra, synd att det är modern tid bara!

Medlem
Medlem

Tycker synd om han på scenen, men han skötte sig bra tycker jag i.a.f.!

Hoppas de fixar en naval battle map till MP. Mitt ute i havet och varje lag får X-antal stora skepp och laget med de överlevande skeppet/skeppen vinner. Dock lär det inte hända men det skulle varit coolt

Medlem

Är det bara jag som reagerar på att de redan börjar prata om DLC?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av Biggles:

Betydligt bättre video är uppe ny...
http://www.youtube.com/watch?v=IEZhbV9s1Ag

Skulle vilja se demot i 60fps också. Gamersyde brukar lägga upp om de kan efter ett tag (gjorde det med förra BF4-videon).

Medlem

Daum, those graphics!

Medlem

Dubbla sikten, me likes..

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Är det bara jag som reagerar på att de redan börjar prata om DLC?

Ja. Det var legitimt att reagera för några år sen, nu är det standard. Ingen ide att reagera längre

För jag antar att du reagera negativt?

Medlem
Skrivet av DragonPuffer:
Skrivet av Puscifer:

Är det bara jag som reagerar på att de redan börjar prata om DLC?

Ja. Det var legitimt att reagera för några år sen, nu är det standard. Ingen ide att reagera längre

För jag antar att du reagera negativt?

Jag är osäker då jag fortfarande befinner mig i djupt chocktillstånd.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Fantastiskt, Frostbite 3 är Sveriges bästa medieexport


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fick bara cod vibbar av den trailern,visst bättre grafik,annars lika tråkigt som Bf3.Fan vad serien blivit förstörd sen Bf-42


signatur

More COOP for the masses

Skrivet av IceTeus:

Fick bara cod vibbar av den trailern,visst bättre grafik,annars lika tråkigt som Bf3.Fan vad serien blivit förstörd sen Bf-42

CoD, på vilket sätt?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det verkligen en Xbox One detdär körs på? Jag frågar för att det ser ut att vara en backspace ikon uppe i högra hörnet. Kan vara en xbox dosa inkopplad till en dator?


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem

SP verkar ju vara exakt som COD, hollywoodinspirerad storslagen action. Cheesy men väl värt några timmars spelande, jag älskar såna här korta simpla hjärndöda men väldigt välproducerade kampanjer.

Men Jag är mer intresserad av att se om de styrt upp sin MP eller om det bara bli samma sak igen, för mig höll bf3 någon månad sen var jag dyngless tyvärr.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

För codigt för min smak.. Större maps o mindre bling bling laser hit o flashlights dit.. tack

12
Skriv svar