Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Medlem
Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Tja allihopa, har inte hittat någon tråd om detta än men tänkte se till att fixa en tråd där vi kan ge bkeys till varandra.

Nu vet jag itne hur det fungerar, men jag har hört att folk säger att när man skapar ett acc på HoN efter att ha fått en bkey så kan man efter ett tag så får man koder man kan skicka ut till sina vänner

Själv har jag ingen key än, men hoppas att det finns en vänlig själ som skulle kunna skicka en till mig

Inaktiv

Ifall någon har en/fler så är jag också sugen då, enda i en grupp av tre utan beta key och dom är nyregistrerade så dom har inte fått några nya :/

Inaktiv

samma här typ, brukade spela wc3 med några polare innan. tog ett uppehåll o började spela med dom för några dagar sen. o då hade dom alla fixat beta keys till HoN. vore skitschyst om något sitter på en nyckel som dom vill dela med sig.

Medlem

..


signatur

Wai

ndr
Medlem

Registrera er på www.playstar.se, gå in på profilen och klicka fram en betakey.

Kan ju tillägga att man måste bli godkänd medlem innan man kommer åt sin key. Det enda du behöver göra är att vänta på ett mail från dem, de kan ta en stund.

Medlem

Ryktena säger att snart kommer de verkligen stresstesta sina servrar, 20000 till som är med i facebook gruppen kommer få en beta key. Men som sagt, detta är bara rykten jag har snappat upp i ingame chatten (och nej jag har inga invites)

Lej
Medlem

Har en key över om någon vill ha. Skicka PM med mail.

Edit: Nyckeln skickad

Medlem

http://beta.heroesofnewerth.com/whoWehAw713saef/facebook
.php
Gå in där, skriv in er email så får ni en beta key till emailen.
Man får dock bara skicka in en email på en IP-addres.


signatur

Wai

Medlem

Står att de är slut, dock är jag kanske lite sen på det...

Har fortfarande inte hittat ngn, har sökt i evigheter

Skall bevaka den där länken Godnoken, se om de kommer fler, såvida såklart, ingen annan har ngn över ^^

Lej
Medlem

Fick 3 nya keys. Skicka PM med mail så skickar jag en key. En key reserverad för defifisk om han fortfarande behöver.

Inaktiv

Någon som har lust att langa över en? Om det är så att jag får 3 nya Keys när jag registrerar mig så är jag villig att dela ut dom här och om dom 3 gör samma sak så får vi många glada HoN lirare

Lej
Medlem

Nej, tror inte man får några invites direkt när man skapar kontot. Man får 3 stycken lite då och då. Fått 12 på ungefär en månad.

Bara en nyckel kvar nu sparar den till defifisk. Kan inte skicka den än eftersom jag inte har hans mail.

Inaktiv

Jag skulle uppskatta att få en key om någon har en över..Har letat efter en några dagar nu =/ Jag ger självklart bort själv om jag får över. Tack

Lej
Medlem

Hoppas de två senaste nycklarna jag skickade fungerar. Det var strömavbrott i S2Games NOC tidigare idag vilket fick servrarna att flippa ur och flera personer har klagat på att keys inte delats ut/ inte fungerat.

Medlem

Nope, den funkade inte hoppas att de fixar problemet, vill prova ^^

Medlem

varför kan man inte radera sin post


signatur

//mvh

Medlem

Någon som har en Key över? :3

Medlem

krofius pma din email, håller den sista nyckeln till dig..


signatur

//mvh

Inaktiv

Hej, har spelat DOTA ett tag och skulle gärna vilja prova HoN då de flesta säger att det är mycket bättre. Har försökt få tag på keys men eftersom jag inte är aktiv på några forum så har jag inte lyckats.

Min email är eraraa@gmail.com om någon skulle ha en key över. ^^

Medlem

skulle gladeligen mottaga en nyckel om någon har en över!

Inaktiv

Hade varit trevligt om man hade kunnat få en nycket. HoN ser riktigt bra ut!

Medlem

Skulle också gärna ta en nyckel. Är med i betan men har en vän som inte hann med att registrera sig. Och jag registrerade mig en dag för sent så jag missade att få 3 invites.

Medlem
Medlem

nån vänligt person som har en nyckel över?, skulle va super schysst!

jag skulle också uppskatta om någon hade en nyckel över!

Har själv spelat dota i snart 2 år och tycker att detta spelet verkar riktigt nice!

Medlem

Nukem har fått 300 nycklar som vi ger bort, utan några krav på registrering eller liknande.

Inaktiv

skulle också behöva en men hittar inte nåt,nukem testa jag men alla keys var redan använda.

Medlem

fragbite har keys väldigt lätttillgängliga för medlemmar

Inaktiv

skulle väldigt gärna vilja ha en key om det är någon som har en över ;/

Medlem

Vore kul att få en nyckel och om jag får en av någon ganska snart så kan jag lägga ut mina nycklar som jag får i framtiden här/ge några till den som ger mig en som tack.

Pm:a mig om ni har en att ge bort.

Skriv svar