Se generationsklyftan i Call of Duty: Ghosts

Medlem

Bleh, ingen stor skillnad på grafiken.

Medlem

Så utomordentligt fånigt att "current gen" har fått ett dassigt filter. Som om det var färgåtergivningen som var intressant.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Var ingen speciell skillnad tycker jag i alla fall. Kommer köpas oavsett bara för att jag gillar serien

Nej det var det verkligen inte. Upplever som att skillnaden var större i Assassins creed: Black flag faktiskt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:
Skrivet av olafpawbelt:

Var ingen speciell skillnad tycker jag i alla fall. Kommer köpas oavsett bara för att jag gillar serien

Nej det var det verkligen inte. Upplever som att skillnaden var större i Assassins creed: Black flag faktiskt.

Syftade på på att det inte var någon speciell skillnad mellan olika generationens konsoller, på ps4 och xbox one så var lite mer ljussätning på vissa grejer och solreflektionerna genom vattnet när dom dyker som man ser mot bergsväggen. Och när jordbävningen var på ena eller vad det nu var som fick backen att spricka upp och djungeln så var det mer klarare färger på nya generationen än dom äldre.
Det är småsaker som jag inte orkar bry mig om då spelet i sig lär vara roligt.

Medlem

De orkar ju inte göra nya spel verkar det som. Samma cutscene från MW2 http://www.youtube.com/watch?v=5E82ZkHTiVU&feature=youtube_gd... .

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SunShine:
Skrivet av olafpawbelt:

Var ingen speciell skillnad tycker jag i alla fall. Kommer köpas oavsett bara för att jag gillar serien

Nej det var det verkligen inte. Upplever som att skillnaden var större i Assassins creed: Black flag faktiskt.

Syftade på på att det inte var någon speciell skillnad mellan olika generationens konsoller, på ps4 och xbox one så var lite mer ljussätning på vissa grejer och solreflektionerna genom vattnet när dom dyker som man ser mot bergsväggen. Och när jordbävningen var på ena eller vad det nu var som fick backen att spricka upp och djungeln så var det mer klarare färger på nya generationen än dom äldre.
Det är småsaker som jag inte orkar bry mig om då spelet i sig lär vara roligt.

Jo det var det jag också trodde du menade Jag syftade själv på att de grafiska bitarna mellan denna generation vs next-gen var liten. Mindre än skillnaderna i Black Flag, tyckte jag själv alltså.
Det var några få ställen där, som du nämde med jordbävningen (eller vad det nu var) som det var enklare och se viss skillnad.
Men ja gillar man CoD lär det inte spela någon roll vilken maskin man köper det till, förutom PC kanske då jag sett många som klagat på den versionen nu.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar