Skräddarsy föremål i Diablo 3

Robot
Medlem
Skräddarsy föremål i Diablo 3

najs


signatur
Medlem

Så nice tycker jag att det värkar vara. mkt bättre en det gammla systemet..Har even hört lösa ryckten om att detta spel trolivgtvis(förhoppningsvis) släpps den 27 juni eller så då de andra diablospelen släpptes och även sc2 detta året.

Medlem

Så nice tycker jag att det värkar vara. mkt bättre en det gammla systemet..Har even hört lösa ryckten om att detta spel trolivgtvis(förhoppningsvis) släpps den 27 juli eller så då de andra diablospelen släpptes och även sc2 detta året.

Medlem

mehhh!! sry dubbelpostade... hur tar man bort sin post eller edditar den?? 27 juli ska de ta i allafall.

Medlem

Låter grymt!!! Längtar!!!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Najs!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Fan va najs!


signatur

Meep!

Medlem

Sommar 2011 - jag längtar. <3

Medlem

Dagen då Diablo 3 släpps kommer bli min lyckligaste dag i hela mitt liv. Inte ens kärlek kan ge mig denna lycka.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Jag läste på internet att det bara är oskulder som kan få max level i crafting dock..

Medlem

Vansinnigt bra! Passar spelet så perfekt.. Ska bli intressant att se hur de bemöter resten av funktionerna i spelet! Längtar!

Medlem

Kan inte Diablo 3 komma typ, nu?
GE MIG!!!1

Medlem

Disenchant - Enchant så att säga

Skönt hur dom mixar med Diablo och Warcraft nu förtiden. Men Diablo 3 är ett givet köp för mig iaf

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Disenchant - Enchant så att säga

Skönt hur dom mixar med Diablo och Warcraft nu förtiden. Men Diablo 3 är ett givet köp för mig iaf

Nej USCH och FY!

Håll IPna SEPARATA ifrån varandra FFS!

Diablo 3 skall INTE se ut som Warcraft... dumma blizzard ):

/ledsen

--

Inget illa menat mot dig.. SMaken är som baken, blir bara så irriterad för att de tar bort hela kännslan från d2 och d1.. Känns mer som WoW singleplayer än nästa del i den brutala diablo-serien.

/Eri

Medlem

Jag gillar inte riktigt att de blandar WoW och Diablo (vilket de sagt att de gör) men konceptet behöver väl utvecklas lite antar jag och jag litar på att Blizzard gör det med stil.

Jag hoppas verkligen att musiken i filmen är musik från spelet. Isf låter det som de gått tillbaks lite mot stilen från första Diablo. <3

Medlem

Bara för att dom har lagt till crafting och disenchant så blir det wow singleplayer? Skojar ni eller...
Det här gör bara att spelet blir ännu bättre:)

Medlem
Skrivet av Haziza:

Dagen då Diablo 3 släpps kommer bli min lyckligaste dag i hela mitt liv. Inte ens kärlek kan ge mig denna lycka.

Sorgligt, tycker synd om dig.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Haziza:

Dagen då Diablo 3 släpps kommer bli min lyckligaste dag i hela mitt liv. Inte ens kärlek kan ge mig denna lycka.

Sorgligt, tycker synd om dig.

Ska alla tycka och känna som dig?

Låt folk leva, tycka och känna som dom vill.

Medlem

Längtar! Tycker det ser underbart ut, givet köp för mig.

Medlem

"Return to monster fighting and rainbow viewing"

Haha, that made my day Så jävla härligt att Blizzard har lite humor

Medlem

Ser mycket trevligt ut, can't wait!

Medlem

Nice!

Dock är jag fortfarande frustrerad över den nya designen på FZ.
Varför kan man inte enkelt ladda ner filmen/filmerna längre?
Kollar man på filmen via länken så finner jag ingen nedladdningslänk någonstans, wtf?

För att inte tala om att sidan har blivit seg som sirap på sistånde, men detta är säkert något ni på FZ kollar på, hoppas jag.

Medlem

Verkar bli ett jäkla bra spel det där. Man känner liksom känner riktigt hur han träffar fienderna när han slår på dom. Riktigt gött

1
Skriv svar