Diablo III: Reaper of Souls

Medlem

Känns lite som denna version var liknande variant utav den recensionen som vi "inte får" nämna, OFPDR, fast åt andra hållet där ett bra spel får dåligt betyg på helt grundlösa negativa yttringar som inte stämmer.

Känns som om att det kanske är inne bland recensenter att sätta dåliga betyg på spel som är hypade för att de ska vara lite annorlunda. Detta var hypat och var ett bra spel


signatur

The King is Back

dmn
Medlem
Skrivet av FortuN:

Känns lite som denna version var liknande variant utav den recensionen som vi "inte får" nämna, OFPDR, fast åt andra hållet där ett bra spel får dåligt betyg på helt grundlösa negativa yttringar som inte stämmer.

Känns som om att det kanske är inne bland recensenter att sätta dåliga betyg på spel som är hypade för att de ska vara lite annorlunda. Detta var hypat och var ett bra spel

Det är snarare en recension som håller sig till FZ's traditionsenligt dåliga kvalitet. Jag kan inte ens minnas när jag läste en bra recension här sist.
En recension på FZ är inget annat än högst subjektiva åsikter om spelet i fråga.
Vill man ha riktiga recensioner finns det många andra källor att tillgå; Total Biscuit och Angry Joe, för att nämna två bra exempel.

Medlem

Med alla dessa negativa reaktioner kring recensionen, blir detta årets trollrecension?

Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kalex-2755/hero/38789959

Rent generellt så tycker jag att det hade varit bra om hon nått level 70 och testat "endgame" innan hon skrev färdigt recensionen. När min Crusader dödade Malthael var jag runt level 53 efter att spelat huvuddelen av spelet på Master.

Även om hon tydligen har en level 60 barb så tror jag att det är svårt att bedöma RoS efter att ha spelat till level 38. Eftersom hon ännu inte verkar ha testat endgame så är det inte så konstigt att hon inte förstår poängen med Mystic.

Medlem

Jag tycker det är tråkigt att den som skriver recensionen har verka stort intresse eller över huvud taget insatt i det spelet personen recenseras. Du kan tycka att spelkvalitet är dålig, eller kritisera brister i ett spel hur mycket än du vill. Men för gods skull se till att du över huvud taget vet vad spelet går ut på och vad action RPG handlar om.

Jag är absolut ingen FANBOY, och har tvekat väldigt länge innan jag bestämt mig själv att ge spelet en sista chans. Men när man läser en recension som skrivs av någon som inte är alls insatt i spelet blir man faktiskt rätt så besviken, det är ungefär som lyssnar på en idrottslärare kommentera VM final i ishockey.

Diablo är inte Mario, det kräver mer än varvat spelet en gång eller nått max level för en karaktär för att lista ut vad spelet går ut på eller handlar om.

Medlem
Skrivet av Stich:

Med alla dessa negativa reaktioner kring recensionen, blir detta årets trollrecension?

Inget slår The Witcher 1 recensionen, men årets? Kanske..

Skriv svar