Blizzard belönar trogna spelare i World of Warcraft

Medlem
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Exxo:

Kravet är alltså att man ska ha skapat ett konto inom 60 dagar från spelets lansering.

Samt att man ska ha haft kontot igång med subskription under hela perioden (dvs alla 10 år).

Själv har man spelat sen release, men pga att man tagit pauser som hopslaget blir ca 6månader så kommer jag troligen inte få statyn.

Om det är till någon tröst så är vi många i den båten. Har själv spelat från beta små avbrott, här och där.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Exxo:

Kravet är alltså att man ska ha skapat ett konto inom 60 dagar från spelets lansering.

Samt att man ska ha haft kontot igång med subskription under hela perioden (dvs alla 10 år).

Själv har man spelat sen release, men pga att man tagit pauser som hopslaget blir ca 6månader så kommer jag troligen inte få statyn.

Om det är till någon tröst så är vi många i den båten. Har själv spelat från beta små avbrott, här och där.

Har också spelat sen betan, med några pauser som sagt. Vi som gjort så får bilda en klubb och sittra bittra på Blizz, men ändå spela spelet

Medlem
Skrivet av Bockstensmannen:

Jag håller med där. Betan var absolut den roligaste perioden. Allt var outforskat. Jag gick och slogs i melee som mage...

Ja det lät ju askul.

Medlem

Tillhör en av dom "lyckliga" som fått mail om presenten. Jag har haft flera avbrott, på totalt ca sex månader. Dock har jag haft två konton knutna, och även om dom varit frysta samtidigt så har den totala prenumerationstiden överskridit tio år.

Medlem

Har spelat oavbrutet i 5 år, sen till och från, har aldrig ens fått tillträde till en beta.

Medlem
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Exxo:

Kravet är alltså att man ska ha skapat ett konto inom 60 dagar från spelets lansering.

Samt att man ska ha haft kontot igång med subskription under hela perioden (dvs alla 10 år).

Själv har man spelat sen release, men pga att man tagit pauser som hopslaget blir ca 6månader så kommer jag troligen inte få statyn.

Om det är till någon tröst så är vi många i den båten. Har själv spelat från beta små avbrott, här och där.

Har också spelat sen betan, med några pauser som sagt. Vi som gjort så får bilda en klubb och sittra bittra på Blizz, men ändå spela spelet

Tjoho! Jag fick ett mail från Blizzard. Kommer få en staty! Så det är lite lotteri trots allt... då jag inte spelat så många månader under dessa år.

Medlem

Hmm satt uppe till 2 eller 3 tiden första dagen när WoW släpptes och försökte logga på, äger 4 st collectors edition, Classic, TBC, WotlK och Cata ... inte har jag fått något meddelande om någon staty.

12
Skriv svar