Aion ännu ett skit mmo.

Medlem

haha kollade Fragbite ^^ vilka mera sidor är du på och skriver?
Aftonbladet? haha!

signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Skriver inte på fragbite, var någon annan som skrev att han var där å gnällde också. Gick såklart in å kolla ifall det stämde och yepp, det stämde.

Medlem

menade HardBoiled ^^

varför inte bara skriva..
Jag gillade inte Aion och kommer inte spela det.

signatur

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av yooz1e:

Hardboiled15: Du lägger då ner förbaskat mycket tid på att diskutera om ett spel som du hatar å inte kommer spela.

Varför är min fråga? Varför är man så korkad å lägger ner så mycket tid på något man avskyr så pass mkt som du verkar göra...

Om man testar ett spel som massor har sagt ska vara hur grymt som helst och så är det bara medelmåttigt så ska man säga det vem vet nu kanske några bestämmer sig för att vänta med att köpa spelet tills efter relase.

Man ska aldrig ALDRIG förboka ett MMORPG spel det är ett stort misstag man ska vänta ca 1 månad först och se hur spelet går då.

Tur att det är bara du som beter det så här...

signatur

Maybe one day you will learn that your way, is not the only way.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Jag gillade inte Aion betan och kommer inte att spela ifall om retail är som betan.

Jag skrev tråd på FB också eftersom det är så jävla kul att se alla fanboys desperat försvara ett spel som alla vet kommer att bli fail i slutändan ändå för det är exakt vad det kommer att bli precis som AoC och War.

Då Aion har failat ska jag göra en till tråd ni som tror att det här spelet kan ha mer än 250K subs tror fel. Subs kommer vara i ungefär samma mängd som Lineage 2 i slutändan.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

haha kollade Fragbite ^^ vilka mera sidor är du på och skriver?
Aftonbladet? haha!

Jag kollade din profil btw hur kan du ge Aion 5/5 genom att bara ha spelat betan eller ens det? BTW v1ctory såg att du också hade gjort det tack vare såna som er som folk köpte AoC på relase.

Visar ju på vilka fanboys ni är.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mjo jag vet känns ju så jävla bra vettu! Max points tills man tröttnar på det som Wow...

signatur

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Jag gillade inte Aion betan och kommer inte att spela ifall om retail är som betan.

Jag skrev tråd på FB också eftersom det är så jävla kul att se alla fanboys desperat försvara ett spel som alla vet kommer att bli fail i slutändan ändå för det är exakt vad det kommer att bli precis som AoC och War.

Då Aion har failat ska jag göra en till tråd ni som tror att det här spelet kan ha mer än 250K subs tror fel. Subs kommer vara i ungefär samma mängd som Lineage 2 i slutändan.

Du är ju lika desperat på att smutskasta spel du inte gillar. Ganska kul att du nämnar AoC som ett misslyckande när du håller på och försvarar det och skriver hur bra det är i Warhammer-forumet. Jag fick inte det intrycket av dig att du tyckte AoC var ett "fail" då.

Du borde ta och tagga ner lite. De andra må vara fanboys, men du beter dig som en idiot.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Du är ju lika desperat på att smutskasta spel du inte gillar. Ganska kul att du nämnar AoC som ett misslyckande när du håller på och försvarar det och skriver hur bra det är i Warhammer-forumet. Jag fick inte det intrycket av dig att du tyckte AoC var ett "fail" då.

Du borde ta och tagga ner lite. De andra må vara fanboys, men du beter dig som en idiot.

Att AoC var fail på relasen är ren fakta. Nu är det mycket bättre och ett gediget MMO.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Att AoC var fail på relasen är ren fakta. Nu är det mycket bättre och ett gediget MMO.

Vilket både Aion och Warhammer också kan bli (om man nu ser dem som fail) beroende på hur många som köper spelet eller i det senare fallet fortsätter att spela.

Om det inte varit så pass mycket folk som köpte AoC när det släpptes hade spelet antagligen aldrig tagit den vändning det gjort.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Vilket både Aion och Warhammer också kan bli (om man nu ser dem som fail) beroende på hur många som köper spelet eller i det senare fallet fortsätter att spela.

Om det inte varit så pass mycket folk som köpte AoC när det släpptes hade spelet antagligen aldrig tagit den vändning det gjort.

Det är ju exakt det som händer med Aion också för att jag säger inte att Aion är värdelöst jag säger bara att det är för en viss sorts spelare som kommer att stanna kvar i slutändan. Ifall om man gillar MMO spel såsom Lineage 2 så är det säkert Jesus i spelförpackning!

Namnet på tråden är för att locka folk och det har ju funkat 230 svar nu. Yay keep em coming.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ack.. Jag som inte tror på gud eller jesus :baby:

lika bra och börja med 'bump'
:dead:

Om jag börjar gnälla på SW The Old Republic.
Kommer Nicklas nu att börja gråta floder?:up:

signatur

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Ack.. Jag som inte tror på gud eller jesus :baby:

lika bra och börja med 'bump'
:dead:

Om jag börjar gnälla på SW The Old Republic.
Kommer Nicklas nu att börja gråta floder?:up:

Jocke du måste ha något fel i huvudet helt allvarligt dina inlägg är helt meningslösa och idiotiska. Kunde inte tro mina ögon då jag kollade din profil du? 22år? Undergången måste vara nära.

Nej jag börjar inte gråta om någon klagar på mitt favorit spel men vissa andra verkar ju ha en tendens att göra det:D

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ha ha ^^
Personliga påhopp. Får det förekomma?
Jag nämnde bara ett namn som otroligt många människor har.
Ush vad elak du är, tänk om jag blev sårad.

signatur

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Ha ha ^^
Personliga påhopp. Får det förekomma?
Jag nämnde bara ett namn som otroligt många människor har.
Ush vad elak du är, tänk om jag blev sårad.

Du har ju gjort påhopp på mig hela tiden jävla idiot. Så det verkar som att det får förekomma. Jag nämnde också bara ett namn som många har och om du råkar ha det namnet så bevisar det bara vad jag sa att Jocke suger pung.

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Inte ens lönt att svara dig mera. Du ser ju bara rött.

signatur

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Inte ens lönt att svara dig mera. Du ser ju bara rött.

Bra för jag är less på dig och dina störda inlägg. Ända sedan jag gjorde ett inlägg i en blogg så har du förföljt mig på forumet med dina idiotiska inlägg jag måste verkligen ha trampat dig på dina fanboy tår så woooohooooo Aion rules!

Sådär kan du sluta stalka mig på forumet nu please?

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vadå? På en tråd om Aion som jag nu, enligt dig, är fanboy för. Så jag får inte skriva på dem alls ? Tror du har lite paranoia.

signatur

Inaktiv

signatur

Maybe one day you will learn that your way, is not the only way.

Medlem

Hardboiled15 du får det att låta som du talar för alla spelare i europa.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Jocke.A:

menade HardBoiled ^^

Men vänta nu, vem har sagt att AoC och WAR är fail? mindre subs än wow är inte lika med fail. Jag spelar både aoc och war och dem är absolut inte fail.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

^^ Jag tror BrP Cisco åt upp alla burgare, därför han fick sådan energi

its BPR not BrP
do not mock my clan tag:evil:

Medlem

Föresten.. Det står att man får med 30 dagars playtime på Aion, men måste man ändå köpa ett vanligt gamecard för att aktivera dom gratis 30 dagarna?

Förövrigt: Jag tror Aion kommer att rocka, men jag orkar dock inte diskutera när det inte leder nånstans

Medlem

Jag tror att Aion kommer dra till sig en rejäl skara spelare de första en till två månaderna, bara för att sedan (likt Warhammer och Age of Conan) backa med flera hundra tusen spelare. Som bäst behåller de möjligen run 300 - 500K spelare, vilket i sig inte är en dålig bedrift.

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar