Final Fantasy XV

Robot
Final Fantasy XV

Versus XIII blev Final Fantasy XV. Nu ska Square Enix åter ta de japanska sagorna till spelens finrum. Är det ens möjligt? Eller bara en fantasi?

#square-enix


Medlem
Final Fantasy XV

Jag gick precis från försiktigt optimistisk till väldigt pepp. Det ser väldigt bra ut so far. Ser fram emot Type-0s släpp av dubbla skäl verkar det som.

Medlem

final fantasy serien, serien som inte riktigt har greppat konceptet "final":P.
lirat alla upp till 13, men serien blev sänre och sämre enligt min mening efter 7 och 8 (bortsett från 12 som var hyffsat bra), så jag tappade hoppet och intresset för serien.

Medlem

Ooh HYPE!!! Längtar som bara fasen, hoppas att det inte blir försenat bara.

Medlem

Button mashing deluxe?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Usch, jag hatar karaktärsdesignen. Ser ut som några flickidoler Square Enix kopierat från melodifestivalen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Usch, jag hatar karaktärsdesignen. Ser ut som några flickidoler Square Enix kopierat från melodifestivalen.

Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh

The taste of love is bittersweet
I can’t compete with a memory
You gave your heart to someone else

I’ve been here for sure
One too many times before
It’s harder every time to ignore
Oh, Heartbreak Hotel

You better wake up and face the heartache you’ve felt
You better stay strong when love’s gone
At the Heartbreak Hotel

Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh
(Oh oh, oh oh oh) Heartbreak Hotel
(Oh oh, oh oh oh)

I don’t know what what we’ve become
Even when you’re here, you’re always gone
Need to let go to break the spell

I’ve been here for sure
One too many times before
It’s harder every time to ignore
Oh, Heartbreak Hotel

You better wake up and face the heartache you’ve felt
You better stay strong when love’s gone
At the Heartbreak Hotel

Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh
(Oh oh, oh oh oh) Heartbreak Hotel
(Oh oh, oh oh oh)

I still believe in us
But this is like a hopeless story
I give my everything
But always seems to end up lonely
Heartbreak Hotel

You better wake up and face the heartache you’ve felt
You better stay strong when love’s gone
At the Heartbreak Hotel

Oh oh, oh oh oh
Oh oh, oh oh oh
(Oh oh, oh oh oh) Heartbreak Hotel
(Oh oh, oh oh oh)


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ok deras utseende är nog det jag tycker är bäst av det jag sätt på gott och ont. Är lite pepp på 0 men jag vet inte.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Usch, jag hatar karaktärsdesignen. Ser ut som några flickidoler Square Enix kopierat från melodifestivalen.

Vore nog mer korrekt att säga "som melodifestivalen kopierat från Square Enix".

Ang spelet, jag spelade upp till X som jag inte spelade ut och därefter fick jag mer än nog.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Går från noll intresse till försiktigt optimistisk.
Det svåra blir väl balansgången.
FF 1 till 7 + 9 var ju rätt lika och rättframma i system och spelstil, men jag tycker det med 8, och framför allt 10 och 12 gick över till tristare levlibgngsystem, segare story och inflation i gömda bossar, grind och en känsla över att MÅSTA läsa FAQs för att hålla på med ett överdrivet end game.

Medlem

De e det första jag tänker på också när jag hör ordet "fantasy" i rpg sammanhang. Svarta läderbyxor med emosynt frisyrer. Designerklockor och Audi R8or.

Hoppas verkligen att SquareEnix tar åt sig idéerna och kritiken som de själva bett om i den pågående undersökningen.

https://www.surveymonkey.com/r/8L8WHJR

Medlem
Skrivet av Pholiage:

De e det första jag tänker på också när jag hör ordet "fantasy" i rpg sammanhang. Svarta läderbyxor med emosynt frisyrer. Designerklockor och Audi R8or.

Hoppas verkligen att SquareEnix tar åt sig idéerna och kritiken som de själva bett om i den pågående undersökningen.

https://www.surveymonkey.com/r/8L8WHJR

Vet inte riktigt vad den undersökningen har med det att göra, men jag fyllde i den lik förbannat.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Pholiage:

De e det första jag tänker på också när jag hör ordet "fantasy" i rpg sammanhang. Svarta läderbyxor med emosynt frisyrer. Designerklockor och Audi R8or.

Hoppas verkligen att SquareEnix tar åt sig idéerna och kritiken som de själva bett om i den pågående undersökningen.

https://www.surveymonkey.com/r/8L8WHJR

Vet inte riktigt vad den undersökningen har med det att göra, men jag fyllde i den lik förbannat.

Jag kritiserade designen på FF15. Och det kändes som ett bra ställe att upplysa om enkäten

1
Skriv svar