Blizzard tjuvstartar aprilskämten - Diablo 3 har aldrig varit gulligare.

Robot
Blizzard tjuvstartar aprilskämten - Diablo 3 har aldrig varit gulligare.

"Vi vill tillfredsställa en bredare och mer casual publik" säger Blizzard inför morgondagens skämtardag och förändrar utseendet rejält.

#valve, #half-life-3, #blizzard, #diablo-iii


Medlem
Blizzard tjuvstartar aprilskämten - Diablo 3 har aldrig varit gulligare.

Samma aprilskämt som Guild Wars 2 körde med förra året. Jag är lite besviken på Blizzard, faktiskt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bobblehead <3

Medlem

Inget misstänksamt med att han har flera andra videos på sin kanal där han har moddat Diablo?
I call bullshit!

MEG
Medlem

Tror inte att detta är ett skämt från Blizzard


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Blizzard brukar ha en hemsida dedikerad åt apprilskämtet och jag tror inte det kommer en dag tidigt.

Releasehästryttare

Om Vavle utanonserar Hl3 i morgon så är det säkert Vavles "skämt" att det är sant.

Inaktiv

Det här är knappast från Blizzard.

Medlem

That smelly smell that smells

Medlem

I Pillars of Eternity finns Big Head mode. Mycket roligt!

Det här verkar ju vara nån random spelare som moddat dock, inte ett skämt från Blizzard själva.

Medlem

Som inte Diablo vore casual redan innan...

Medlem
Skrivet av Stich:

Som inte Diablo vore casual redan innan...

Testa att ta top rank 100 solo Grift i slutet på en season som casual Du måste minst spela flera hundra timmar. så GL


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

En boss mod skulle ha varit roligare som april skämt. Droppsen kunde ha varit buffade med en högre chans till epix.

Medlem

Det där är ju en feature i Pillars of Eternity, om jag inte minns fel kan man aktivera bigheads i grafikinställningarna.

Medlem

Är det ett tidigt aprilskämt från FZ eller är ni dåliga på att kolla upp källan? Folk kan ju faktiskt tro på att detta är något från blizzard och inte en mod

Medlem

i Heroes of the storm har dom big heads nu iaf. Så Blizzard har gjort detta i ett spel iaf

1
Skriv svar