Kuslig herrgård är nästa karta i Killing Floor 2

Robot
Medlem
Kuslig herrgård är nästa karta i Killing Floor 2

Trevligt! Det behövs. De får gärna lägga till fler bossar snart också, börjar bli lite trött på den befintliga.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Det behövs. De får gärna lägga till fler bossar snart också, börjar bli lite trött på den befintliga.

Vet ej om detta är sant men jag såg läckta Achivements och en av dom var någonting med "beat the queen"

Antar att detta är nästa boss

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Det behövs. De får gärna lägga till fler bossar snart också, börjar bli lite trött på den befintliga.

Vet ej om detta är sant men jag såg läckta Achivements och en av dom var någonting med "beat the queen"

Antar att detta är nästa boss

Wooh! Vore coolt.

Medlem

Har för mig att de pratar lite content i entimmesklippet med TB. Det ska tydligen vara fyra olika bossar varav en av dem kallas the Matriarch och skulle involvera nån sorts exoarmor med.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Det behövs. De får gärna lägga till fler bossar snart också, börjar bli lite trött på den befintliga.

Jag hoppas att vi kommer få se Patriarch igen

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Det behövs. De får gärna lägga till fler bossar snart också, börjar bli lite trött på den befintliga.

Hasse V som är så himla mysig x) Näe men håller med faktiskt!

OnT, ser ut att bli en riktigt roligt bana!

Geeks Gaming

Kan säga detta är ett mycket bra spel
Fast de bara är 3 banor än så länge så har jag jävligt kul med de.

Medlem

ser sjukt Nice ut! Älskar KF2 hittills väldigt mkt:)

Medlem

De har ju bekräftat att det kommer komma 4 bossar iaf.
Dessutom om ni vill ha mer banor så kan ni alltid leta custom-banor på Tripwire-forumet, finns några riktigt fräna där!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar