Första Dirt 3-filmen kommer i helgen

Robot
Första Dirt 3-filmen kommer i helgen
Medlem
Första Dirt 3-filmen kommer i helgen

ahhw, alltså även om de nu gått totalt arkad så kan de väl hålla sig till Rally? I Dirt 2 var de ju fan inga rallybilar/banor knappt utan massa annan tråkig skit.

Dirt 1 hade iaf lite mer på benen..

Medlem

Fast DiRT 2 var en riktig juvel. Gillade inte ettan alls men var länge sedan jag njöt av ett racingspel så mycket som DiRT 2. Men visst, gärna mycket mer rally, det är trots allt det absolut roligaste.

Tyckte 2:an hade en skön kombination av arkad/simulator (mycket arkad såklart) som gjorde att det blev sköna bredsladdar och ett grymt tempo. Att köra på pinnsmala vägar i en skog i 200km/h och bredsladda genom en kurva känns helt underbart.

Medlem

Det ser jag fram emot. Men jag vill ha mer rally. Dirt 2 var för mycket annat för min smak.
En modern version av CMR Rally 2.0 vore juste. Jyväskylä (finska rallyt) med moderna bilar och extrem grafik vore en höjdare.
Bara att invänta filmen om Dirt 3.

Medlem
Skrivet av Magrioteli:

Det ser jag fram emot. Men jag vill ha mer rally. Dirt 2 var för mycket annat för min smak.
En modern version av CMR Rally 2.0 vore juste. Jyväskylä (finska rallyt) med moderna bilar och extrem grafik vore en höjdare.
Bara att invänta filmen om Dirt 3.

Suomalaista Rallia! Yeah

Jag gillar Dirt2 stenhårt, så får hoppas 3'an blir nice också.

Inaktiv

Hoppas trean blir bra och funkar bra med momo ratten. Dirt 2 är enda spelet tjejen gillar o köra så en trea vore najs. Lagom till hösten tycker jag det kan släppas.

Medlem

Ytterligare ett DiRT, men fortfarande inte ett ord om ett GRID 2.. Oroväckande

Medlem

Nämen vafan?

Vart är Grid 2?

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Ytterligare ett DiRT, men fortfarande inte ett ord om ett GRID 2.. Oroväckande

Skrivet av LoA.:

Nämen vafan?

Vart är Grid 2?

F1 2010 släpps snart ju, får nöja sig med det så länge

Medlem

Hoppas att de blir regler i online spelet av dirt3.. I 2an så var de väldigt mycket folk som vill krasha bara för att sabba för dom som vill lira lite seriöst.

2an var oxå alldeles för amerikaniserat. Länge level wrc stilen.

och skall de nu vara rallycross i de.. Så anser jag att dom skall satsa på fler heat och sen finaler. Inte så som de är i 2an.. 2 race på en bana. 1 framåt och en bakåt.. sen åker vi till en annan kontinent o kör 2 race..

Men man får väl bara drömma om typ bra rally spel nu för tiden.. typ Richard Burns spelet skulle göras nytt..

Medlem

Fast bullshots från Dirt-serien har ju aldrig varit någonting att ha. Svinsnygga bilder på förhand har alltid resulterat i en sörja av fulsnygg grafik täckt av Codemasters värdelösa urinfilter.

Medlem

Kan dom inte göra ett mer simulatoraktigt rallyspel som förr i tiden, eller göra ett rallyspel som är som Forza.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Haha, sweet! Jag köpte Dirt 2 nu i veckan, schysst tajmning


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Såg filmen pricis nu, verkar coolt....fast det gör väl alla spel på sådana filmer

Stod Dirt3 2011 så det kommer väl början av nästa år då kanske

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Gjtc2h-2CHo

Det intressantaste i trailern är väl att de nu har med rally i snö. Får väl hoppas på att det blir mer än bara en enstaka kort liten sträcka som man får köra på åt vardera hållet.

Inaktiv

Jag vill också ha rally


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Några saker jag tycker dom skulle implementera:

1) Skadar man bilen får man betala för det.
2) Mer inställningar på bilarna, om man vill (Arcade mode och Sim mode?)
3) Mer point-to-point- rally
4) Mer olika geografiska ställen/terräng och väder (och dygnsrytmer)
5) Större skillnad på bilarna (alltså inom samma genre)
6) Bättre vinster än ny lack och hola-hola-tjej-på-instrumentpanelen...

Vad säger folket om mina tankar?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Medlem

Ser dock mer fram mot det officiella WRC spelet som släpps nu i höst. Med dom riktiga bilarna, rallyna,förarna osv.
Det blir ett spel som är mer verklig än leksaks arcad dirt.

Mycket mycket MYCKET underligt att FZ inte skriver en rad om det spelet som släpps snart. Varför skriver ni inte om det??


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av kebbe:

Fast bullshots från Dirt-serien har ju aldrig varit någonting att ha. Svinsnygga bilder på förhand har alltid resulterat i en sörja av fulsnygg grafik täckt av Codemasters värdelösa urinfilter.

Dirt 2 var asläckert! Bästa replay-funktionen jag har sett på länge.

1
Skriv svar