Vaskning, systembolagsköer och midsommar - Sweden Simulator 2015 har allt!

Robot
Vaskning, systembolagsköer och midsommar - Sweden Simulator 2015 har allt!

Upplev det bästa vårt avlånga land har att erbjuda - med virtual reality-stöd.

#nyhetstips


Medlem
Vaskning, systembolagsköer och midsommar - Sweden Simulator 2015 har allt!

GOTY!

Medlem

Hoppas verkligen att "Swedish Fika" är inkluderad. Annars räknar jag med en fet DLC snarast!

Medlem

Om det fanns Smell-O-Vision och en surströmmingskiva som tillval så hade jag kastat mig över detta.

Medlem

Jag fattar inte…
Är detta ett hån mot svenska traditioner, en protest mot invandring eller bara ännu ett random meningslöst spel?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag fattar inte…
Är detta ett hån mot svenska traditioner, en protest mot invandring eller bara ännu ett random meningslöst spel?

Inte överanalysera så där, de kanske bara vill göra en kul grej

Medlem

Avvaktar till Stockholmsexpansionen som inkluderar bl.a. att trängas på tunnelbanan, komma sent till att hämta sina barn på dagis för att folk inte kan köra bil samt att få köa till derby på friends arena.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Eller så vill dom tjäna pengar

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag fattar inte…
Är detta ett hån mot svenska traditioner, en protest mot invandring eller bara ännu ett random meningslöst spel?

"Ska jag bli kränkt eller inte kränkt..."

Medlem

Ser fram emot DLCt Undvika Grannarna (new locations and minigames: hissen, trappuppgången och tvättstugan).

Medlem
Skrivet av Nehcrom:

Avvaktar till Stockholmsexpansionen som inkluderar bl.a. att trängas på tunnelbanan, komma sent till att hämta sina barn på dagis för att folk inte kan köra bil samt att få köa till derby på friends arena.

Och jag vill ha Malmö-DLC:et. Kasta handgranater är aldrig fel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kommer det en kränkt vit kvinna och kränkt vit man expansion också?

Medlem

Är Kalle Anka på julafton inkluderat?

Edit: Vem står i kö utanför Systembolaget nu för tiden?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Detta är absolut en simulator som kommer vara till fantastisk hjälp för nyanlända invandrare, jag hoppas detta blir ett obligatoriskt moment i processen för att erhålla medborgarskap!

Medlem
Skrivet av redruM:

Edit: Vem står i kö utanför Systembolaget nu för tiden?

Ja, jag tänkte på det med. Kanske är så i Stockholm, alla vet ju att de är lite efter oss andra lantisar.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av redruM:

Är Kalle Anka på julafton inkluderat?

Edit: Vem står i kö utanför Systembolaget nu för tiden?

Norrmännen i Strömstad

Medlem

Vad är vaskning? Efter en google sökning så blev jag besviken. Slösa bara för att du har råd att slösa.. Vilket jävla sätt!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag fattar inte…
Är detta ett hån mot svenska traditioner, en protest mot invandring eller bara ännu ett random meningslöst spel?

Ta dig inte på så jävla stort allvar


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Längtar till Dlc´t Europe´s worst roads expansion pack.

Medlem
Skrivet av ZaPagog:

Om det fanns Smell-O-Vision och en surströmmingskiva som tillval så hade jag kastat mig över detta.

Köp en burk och öppna den medan du kör midsommargrejen. Fixat! Du kan t o m tvinga dig till att kräkas lite och rulla dig lite på gräsmattan för att få de obligatoriska fläckarna.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av redruM:

Edit: Vem står i kö utanför Systembolaget nu för tiden?

Ja, jag tänkte på det med. Kanske är så i Stockholm, alla vet ju att de är lite efter oss andra lantisar.

Har sett fenomenet i Linköping fast bara under riktiga storhelger så som dagen innan nyårsafton. Det står en vakt utanför som släpper in en person för varje som kommer ut, är väl en maxgräns på hur många som får vistas inne i en butik antar jag och det är väl skönt att slippa trängas när man väl är inne.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag fattar inte…
Är detta ett hån mot svenska traditioner, en protest mot invandring eller bara ännu ett random meningslöst spel?

Ditt nickname passar dig perfekt

Medlem

Folk får lugna ner sig.

1. Det är gratis.
2. Det är bara en kul grej i syfte att demonstrera VR i webbläsaren med Javascript och WebGL.
3. Källkoden finns fritt tillgänglig för den som vill hacka in nya simulationer; https://github.com/pushmatrix/swedensimulator

Medlem

Hahahaa, kön ringlar utanför systembolaget =).
Klockrent


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Jag surfar också reddit. Kan jag få ett jobb på FZ?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Jag surfar också reddit. Kan jag få ett jobb på FZ?

Att hitta information till artiklar är en del i att vara journalist ja. Vad är problemet med att hitta den på reddit?

Medlem

Jag tänkte genast på det här spelet:
http://www.johannesrojola.com/msc/

Finsk 90-tals sommarsimulator.
Man kan till och med fylla kylaren på ett speciellt sätt


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem
Skrivet av erson:

Längtar till Dlc´t Europe´s worst roads expansion pack.

Du har uppenbarligen aldrig besökt exempelvis england.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Några idéer inför Norrlands DLC:et:

* Köra längs långa skogsvägar på vintern och sen behöva tvärnita för att det står en massa slöa renar på vägen och slickar i sig vägsalt. Sen följer ett evigt (evigt på riktigt) zickzackande mellan renarna
* Dricka kaffe med grannen, inte säga så mycket och den som äter sista bullen förlorar


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Jag avbokar direkt Fallout 4 för att få råd med detta och tillhörande season pass!

12
Skriv svar