Agario skins - ät andra prickar med stil

Robot
Agario skins - ät andra prickar med stil

Skaffa dig en egen stil i årets mest beroendeframkallande spel.


Youtuber
Agario skins - ät andra prickar med stil

Personen/Personerna som skapat detta enkla spel lär ju dra in ett par kronor i månaden på reklam, är ett sådant spel som är så jävla tråkigt, men ändå sitter man där... timma ut och timma in och skriker "Jag ska äta upp dig norge"


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av figgehn:

Personen/Personerna som skapat detta enkla spel lär ju dra in ett par kronor i månaden på reklam, är ett sådant spel som är så jävla tråkigt, men ändå sitter man där... timma ut och timma in och skriker "Jag ska äta upp dig norge"

Helt sjukt beroende!


signatur
Medlem

Funnits ute i några månader redan men det är väl kul att det uppmärksammas någon gång...

Medlem

Jag fastna aldrig xD jag prova det och spela i ca 10 min men vart så trött på att allt gick så förbannat segt.

ELF
Medlem

Spelar inte ofta, men när man väl spelar så ska man BARA försöka blir STÖRST EN GÅNG TILL efter att man dött.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, schysst namn. Antar att "Agario" är en anspelning på agar man använder i laboratorier? Runda gelpluppar man odlar bakterier på.

EDIT: 8:e plats på första försöket ändå!

EDIT: Så, nu är jag färdig med spelet

Medlem

Nästan tråkigare än att titta på färg som torkar

Medlem
Skrivet av anon_165499:

känns inte helt ok med en nazi-logga :/ inte hitler, stalin eller ISIS heller faktiskt. Om dom nu ville vara lite roliga (vilket jag antar var meningen) så kunde de ju tänka några steg längre.

Du får väl äta upp dom då?

Medlem
Skrivet av anon_165499:

känns inte helt ok med en nazi-logga :/ inte hitler, stalin eller ISIS heller faktiskt. Om dom nu ville vara lite roliga (vilket jag antar var meningen) så kunde de ju tänka några steg längre.

Sluta vara så jäkla lättkränkt..
Det är symboler vi pratar om..

KoP
Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av Timosaki:

känns inte helt ok med en nazi-logga :/ inte hitler, stalin eller ISIS heller faktiskt. Om dom nu ville vara lite roliga (vilket jag antar var meningen) så kunde de ju tänka några steg längre.

Sluta vara så jäkla lättkränkt..
Det är symboler vi pratar om..

Sen att det finns en viss ideologi bakom dessa symboler spelar ingen roll menar du? Sluta vara så ignorant istället.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:

Haha, schysst namn. Antar att "Agario" är en anspelning på agar man använder i laboratorier? Runda gelpluppar man odlar bakterier på.

EDIT: 8:e plats på första försöket ändå!

EDIT: Så, nu är jag färdig med spelet

Impad!


signatur
Medlem

Facepunch loggan är med! Najs!

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av Timosaki:

känns inte helt ok med en nazi-logga :/ inte hitler, stalin eller ISIS heller faktiskt. Om dom nu ville vara lite roliga (vilket jag antar var meningen) så kunde de ju tänka några steg längre.

Sluta vara så jäkla lättkränkt..
Det är symboler vi pratar om..

Sen att det finns en viss ideologi bakom dessa symboler spelar ingen roll menar du? Sluta vara så ignorant istället.

Ja, det är precis vad jag menar.
Att censurera historia är nog det dummaste människan kan göra.
De som är ignoranta är de som vill censurera människans historia.
Ta debatten om det istället för att gapa efter censur...
Herregud...

1
Skriv svar