Star Wars-stjärna kan bli nästa Lara Croft

Robot
Star Wars-stjärna kan bli nästa Lara Croft

Med en kebabälskande norrbagge som regissör.

#tomb-raider


Herr rygg
Star Wars-stjärna kan bli nästa Lara Croft

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Jodå Tomb raider det första som kom förra året sålde bra vill jag minnas riktigtt bra spel dessutom.

Medlem

2013 kom väl förra spelet. Rise of the tombraider kom däremot förra året.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Tror hon skulle passa mycket bra som Croft

Medlem

lets milk this cow

tnn
Medlem
Skrivet av Alx_83:

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)

Jag har för mig att Tomb Raider sålde 8-9 miljoner ex till slut.
Om det är "succé" eller inte är väl godtyckligt men det är inte fy skam i alla fall.

Medlem
Medlem

meningen om norrmannen känns lite lösryckt?


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av tnn:
Skrivet av Alx_83:

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)

Jag har för mig att Tomb Raider sålde 8-9 miljoner ex till slut.
Om det är "succé" eller inte är väl godtyckligt men det är inte fy skam i alla fall.

Om det sålt nästan lika många exemplar som det finns befolkning i Sverige så skulle jag nog kalla det succé.

Medlem

jag säger det, för små bröst

Medlem

Vi måste ha den nya kändaste kändisen som skådespelare!

Ärligt talat, är jag den enda som gillar filmer med mindre kända skådespelare? Känns mer genuint.

tnn
Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av tnn:
Skrivet av Alx_83:

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)

Jag har för mig att Tomb Raider sålde 8-9 miljoner ex till slut.
Om det är "succé" eller inte är väl godtyckligt men det är inte fy skam i alla fall.

Om det sålt nästan lika många exemplar som det finns befolkning i Sverige så skulle jag nog kalla det succé.

Jag håller med men ville ändå lägga in en liten brasklapp ifall någon skulle ha en strängare definition av succé och bli sådär härligt internet-arg.

Dock vill jag minnas att TR ganska fort blev oerhört billigt, både på steam sales och hos tredjepartsförsäljare osv. Det gick väl att plocka för under 50-lappen redan efter ett halvår eller så?
I så fall är det ju möjligt att försäljningssiffran låter bättre än vad den är, rent ekonomiskt.

Medlem

Va fan Camilla Luddington är nya Tomb Raider! Välj henne! O innan du säger "va då hon är ingen riktig skådis" hon har gjort dom två senaste Tomb Raider spelen med FULL body and face motion capture vilket är svårare att act i(det har flera kända skådespelare i olika åldrar sagt. )


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Vi måste ha den nya kändaste kändisen som skådespelare!

Ärligt talat, är jag den enda som gillar filmer med mindre kända skådespelare? Känns mer genuint.

Akta hipstervarningen där. Hur känd var hon innan nya star warsfilmen? Detta är ju précis motsatsen till vad du skriver, hon har varit med I en enda känd film, det går väl knappt att få henne mer "genuin"...

Medlem
Skrivet av JohnDoe:
Skrivet av svidishkaboj:

Vi måste ha den nya kändaste kändisen som skådespelare!

Ärligt talat, är jag den enda som gillar filmer med mindre kända skådespelare? Känns mer genuint.

Akta hipstervarningen där. Hur känd var hon innan nya star warsfilmen? Detta är ju précis motsatsen till vad du skriver, hon har varit med I en enda känd film, det går väl knappt att få henne mer "genuin"...

Därav skrev jag "nya kändaste kändisen".
Å andra sidan så är det väl viss skillnad på stora blockbuster-filmer där det helst ska vara lättsmält popcorn underhållning (med snygga kändisar) och en seriös drama/thriller/biografi etc.
I stand corrected, till viss del.

Skrivet av farbrorwiwi:

meningen om norrmannen känns lite lösryckt?

nej den var lustig och fräck i ett & lite stygg, Evert Taube jublar nog där nere.

Medlem

Urk, Jag gillar verkligen inte Daisy Ridley, 24/7 Bitch face har hon, eller kanske är något fel med hennes ögonbryn, och sen var hon verkligen inte någon bra skådespelare.

Men det är vad jag tycker.
Passar Verkligen inte Lara Croft


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av tnn:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av tnn:
Skrivet av Alx_83:

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)

Jag har för mig att Tomb Raider sålde 8-9 miljoner ex till slut.
Om det är "succé" eller inte är väl godtyckligt men det är inte fy skam i alla fall.

Om det sålt nästan lika många exemplar som det finns befolkning i Sverige så skulle jag nog kalla det succé.

Jag håller med men ville ändå lägga in en liten brasklapp ifall någon skulle ha en strängare definition av succé och bli sådär härligt internet-arg.

Dock vill jag minnas att TR ganska fort blev oerhört billigt, både på steam sales och hos tredjepartsförsäljare osv. Det gick väl att plocka för under 50-lappen redan efter ett halvår eller så?
I så fall är det ju möjligt att försäljningssiffran låter bättre än vad den är, rent ekonomiskt.

Jamen, dålig ekonomisk succé men bra antal sålda ex succé.
(folk är för snåla )

Senaste Tomb Raider har i all fall fått många bra user reviews på Steam och säkert på andra ställen också. Har alla TR spelen även de gamla, de två senaste är enligt min mening de bästa i serien. Det ända sorgliga är att jag känner folk som inte tycker det bara för att hennes bröst inte är tillräckligt stora. Själv måste jag säga att Lara Croft ser mycket bättre ut i de två senaste spelen än vad hon någonsin gjort innan. Nu är detta självklart inte en avgörande faktor för min del. Gameplay och story kommer långt före i listan på det jag prioriterar.

Och för att kommentera valet av skådis om det nu blir så, tycker jag det är ett ganska bra val. Gillade hennes insats i Star Wars ep 7. Daisy Ridley är en duktig skådis. Om hon passar i rollen som Lara Croft kanske är lite tveksamt men om hon nu skulle få den, vem vet. Hon kanske överraskar rejält. Kan inte va sämre än Julie.

Medlem

Ser gärna fler roller med Ridley. Hon gjorde jäkligt bra ifrån sig i Star Wars.

Ambassadör
Xbox

Vad har hon för bh-storlek då?


signatur

Jump in.

Gen
Medlem
Skrivet av Alx_83:

Var spelen en succé? Jag tycker verkligen att båda spelen är väldigt roliga och bra men har för mig att de inte sålde många ex. Rätta mig gärna:)

Den första tiden sålde det väl en 6 miljoner ex men Square Enix tyckte det var en flopp försäljningsmässigt sett.

Medlem

Hon passade sjukt bra som Rey, hon passar sjukt dåligt som Lara....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hon passade sjukt bra som Rey, hon passar sjukt dåligt som Lara....

Jag har inte sett henne som Lara så jag kan inte uttala mig än.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Newklear:

Hon passade sjukt bra som Rey, hon passar sjukt dåligt som Lara....

Jag har inte sett henne som Lara så jag kan inte uttala mig än.

Nej, det behöver man inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dunder:

Hon passade sjukt bra som Rey, hon passar sjukt dåligt som Lara....

Jag har inte sett henne som Lara så jag kan inte uttala mig än.

Nej, det behöver man inte.

Jag tycker spontant att hon känns otroligt bra som Lara Croft, men åsikterna verkar gå isär. Dock skeptisk till filmen som sådan, tills jag fått skäl att hoppas på nåt bra.

1
Skriv svar