Bioshock: The Collection får ny trailer

Robot
Medlem
Bioshock: The Collection får ny trailer

Atmosfären i 1an kan inte toppas, gåshud varje gång man hör Andrew Ryan tala. And dat OST..

Medlem

Håller helt med Pirazy..men det där var en usel trailer. Visade verkligen inget som gjorde mig sugen på att köpa :/


signatur

War, War never changes...

Gen
Medlem

Så 1an och 2an i Infinite motorn med HD texturer? Hoppas verkligen det blir så.

Medlem
Skrivet av Gen:

Så 1an och 2an i Infinite motorn med HD texturer? Hoppas verkligen det blir så.

Du menar unreal engine 3 istället för Unreal Engine 2.5. Jag tror att det är tanken. Själv hade jag hoppats på Unreal Engine 4.

Medlem

Finns det något uttalande om PS4 / Xbone framerate? Skulle vara nice att få uppleva detta i soffan med surround.

Medlem

30fps är väl standard? Annars brukar det vara skryt om 60

Medlem

Gratis är gott

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Finns det något uttalande om PS4 / Xbone framerate? Skulle vara nice att få uppleva detta i soffan med surround.

Tyckte 2K sa att det skulle vara 1080p i 60 fps på twitter, pallar inte leta upp det dock, tror det var ett svar på någon fråga i samma tweet som dom postade denna videon.

Medlem

Förstår dock inte varför infinite behöver en uppdatering inom grafik till konsoller, spelet ser ju redan riktigt bra ut

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Håller helt med Pirazy..men det där var en usel trailer. Visade verkligen inget som gjorde mig sugen på att köpa :/

Man tänkte sig nästan en compilation av gameplay från alla tre i en härlig mix!

Medlem

Givet val till min xbone. Kommer bli riktigt nice att lira igenom det på projektorn

1
Skriv svar