Fyrtal i The Old Republic-rullar

Medlem

Sorry, men jag kan inte rädda universum när det finns 1,000,000 spelare som gör detsamma precis bredvid mig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Sorry, men jag kan inte rädda universum när det finns 1,000,000 spelare som gör detsamma precis bredvid mig.

Verkar funka i WoW

Inaktiv
Skrivet av Stephan:

Normalt sett brukar jag aldrig bry mig speciellt mycket om grafiken i spel - och framförallt inte i rollspel - men jag måste säga att tOR ser riktigt, riktigt fult ut. Speciellt animationerna! Det kan säkert vara ett kul spel ändå, men striderna ser ju ut att vara otroligt stela och tråkiga.

I second this, känns inte så inovativt för ett mmo 2011. Känns som utvecklarna lagt mest tid på innehåll, vilket iofs är viktigt, men detta stela utseende drar ju ner spelglädjen imo.

Medlem

Varför klagar folk? Jag ser quests som handlar om mer än det vanliga där dina val faktiskt gör skillnad och som dessutom har voice acting. Jag ser grafik som ser bra ut (för ett MMO) och som verkar fungera på låg budget datorer. Jag ser strider med taktiskt djup (sköldarna bla) och som säkert känns bra att spela. Jag ser möjligheten att flyga med ditt egna rymdskepp och utforska en garanterat mäktig galax skeppet lär dessutom ha en PVP funktion.

Jag ser Bioware i början av filmerna och förstår att något stort är på gång.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Varför klagar folk? Jag ser quests som handlar om mer än det vanliga där dina val faktiskt gör skillnad och som dessutom har voice acting. Jag ser grafik som ser bra ut (för ett MMO) och som verkar fungera på låg budget datorer. Jag ser strider med taktiskt djup (sköldarna bla) och som säkert känns bra att spela. Jag ser möjligheten att flyga med ditt egna rymdskepp och utforska en garanterat mäktig galax skeppet lär dessutom ha en PVP funktion.

Jag ser Bioware i början av filmerna och förstår att något stort är på gång.

Håller med.

Medlem

Eftersom det är BioWare som står bakom så kan det ju inte bli annat än bäst. Men som många andra säger, känns väldigt stelt och jag har fan inte någon jävla ork att grinda i ett till värdelöst MMO.

Får jag en enda quest som indikerar på grind så lägger jag av.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Eftersom det är BioWare som står bakom så kan det ju inte bli annat än bäst. Men som många andra säger, känns väldigt stelt och jag har fan inte någon jävla ork att grinda i ett till värdelöst MMO.

Får jag en enda quest som indikerar på grind så lägger jag av.

Åh nej vad ska vi göra utan dig!!!!1111????

Medlem

Mumma!

Skall definitivt testas när det anländer.

Inaktiv

Dragon age var allt annat än bäst.

Men iaf. Kotor med möjligheten att spela coop?! Ja tack. Hoppas storyn är lika gripande så blir nog detta fint.

Medlem

Det var ett jävla tjat.. folk som vaknat på sin dåliga sida?


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Blir då mindre och mindre intresserad av detta då det för varje uppdatering ser mer och mer ut som vilket annat dussin-MMO som helst.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Sorry, men jag kan inte rädda universum när det finns 1,000,000 spelare som gör detsamma precis bredvid mig.

Lycka till att spela några spel öht någonsin


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser liknande ut till kotor, så det blir nog bra Do want.

Medlem
Skrivet av Gaius:
Skrivet av Stephan:

Normalt sett brukar jag aldrig bry mig speciellt mycket om grafiken i spel - och framförallt inte i rollspel - men jag måste säga att tOR ser riktigt, riktigt fult ut. Speciellt animationerna! Det kan säkert vara ett kul spel ändå, men striderna ser ju ut att vara otroligt stela och tråkiga.

I second this, känns inte så inovativt för ett mmo 2011. Känns som utvecklarna lagt mest tid på innehåll, vilket iofs är viktigt, men detta stela utseende drar ju ner spelglädjen imo.

Det handlar om känsla för fan. Jag skulle kunna tänka mig det här spelet med likadan grafik och samma animationer som i KotOR.

Medlem

Vafan.. kan dom sluta släppa övergrymma och seriösa CGI trailers och sen animera en stor sith bounty hunter till att springa som en liten brud ur random Disney film?

Medlem

Dom skeppen va faaaan inte små Oo

AW8
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Varför klagar folk? Jag ser quests som handlar om mer än det vanliga där dina val faktiskt gör skillnad och som dessutom har voice acting. Jag ser grafik som ser bra ut (för ett MMO) och som verkar fungera på låg budget datorer. Jag ser strider med taktiskt djup (sköldarna bla) och som säkert känns bra att spela. Jag ser möjligheten att flyga med ditt egna rymdskepp och utforska en garanterat mäktig galax skeppet lär dessutom ha en PVP funktion.

Jag ser Bioware i början av filmerna och förstår att något stort är på gång.

Agree.

Vad fan är det med folk?
"Animationerna är dåliga" - Vafan, ljussablar och vibroswords gör ju fan kontakt med varandra under fäktning, och ljussablar slår ju tillbaka blaster bolts på ett trovärdigt sätt.

"AI:n är dålig, fienderna står helt öppet och skjuter'" - Har ni ens sett den snart 1 år gamla PAX-demonstrationen, där fiender springer och tar skydd? Dessutom var dessa filmer programmerade och inte riktigt gameplay.

"TOR är heavily instanced" - 10% av spelet kommer att vara instanced.

"TOR ser ut som The Clone Wars/fulare än KotOR" - Läs: [http://www.swtor.com/news/news-article/20090102_002], dessutom är KotOR's grafikmotor mer än 7 år gammal och oerhört ful för dagens standard. Grafiskt sett är TOR's Hero Engine mycket snyggare.

"Warhammer 40K Dark Millenium Online verkar bättre än TOR" - Inte för att jag har något emot WH men att ni anser att man kan bedöma ett spel av ca 1 sekunds gameplay i en trailer är otroligt löjligt.

Full voice acting, toksnygga filmiska konversationer, massivt med story som också betyder något, skojiga strids-skills och en bottenlös sjö av lore är vad jag ser framför mig.
Inget annat MMORPG har någonsin lockat mig, de verkar ju bara handla om att grinda omkring i en tråkig, tyst värld.

Sätt dit Star Wars-känslan med de rätta ljuden, områdena, klasserna, vapnen och kanske främst musiken och vi har vad som ser ut at bli ett toppenspel.

In BioWare we trust.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

inte sett en gameplay trailer än som inte ser stel och trist ut från det här spelet

Inaktiv

Tyckte miljörena verkar mysiga men animationerna verkar ganska stela även om det är "långt"(typ ett år) ifrån färdigt. Tycker även som jag alltid har tyckt att det är fel att man endast kommer kunna spela Humanoids i en sån stor värld som Star Wars där man har bl.a. Ewoks, Rodians och Wookies.

Medlem

Som många andra... hur kan man få ett spel att se så jävla stelt ut? Ursäkta uttrycket men wtf?

Medlem

Jag - olikt alla andra - tycker att detta ser ganska så bra ut. Med tanke på vad de ska bli. Ingen real-time action tyvärr men det som är ser väl okej ut.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar