Bli Michael Myers och mörda ungdomar i Dead by Daylight

Robot
Bli Michael Myers och mörda ungdomar i Dead by Daylight
Medlem
Bli Michael Myers och mörda ungdomar i Dead by Daylight

Lät kul först med Jason, men nä, det blir nog inget köp.


signatur

autograph

Medlem

"..increases your movement speed"

Jo fast Myers springer ju inte. Oavsett hur långsamt han går är han snabbare än dig, det är ju lite av hans grej det där. Fast sedan hänger han ju inte heller upp folk på krokar (mer av Leatherface inriktning) så man får väl ta det för vad det är.

Trevligt med Halloween-tema dock, kartan kan bli väldigt intressant.

Medlem
Skrivet av kebbe:

"..increases your movement speed"

Jo fast Myers springer ju inte. Oavsett hur långsamt han går är han snabbare än dig, det är ju lite av hans grej det där. Fast sedan hänger han ju inte heller upp folk på krokar (mer av Leatherface inriktning) så man får väl ta det för vad det är.
Trevligt med Halloween-tema dock, kartan kan bli väldigt intressant.

Jason Voorhees ska ju inte heller springa, fast han gör det i filmen "Friday the 13'th" 2009.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av kebbe:

"..increases your movement speed"

Jo fast Myers springer ju inte. Oavsett hur långsamt han går är han snabbare än dig, det är ju lite av hans grej det där. Fast sedan hänger han ju inte heller upp folk på krokar (mer av Leatherface inriktning) så man får väl ta det för vad det är.
Trevligt med Halloween-tema dock, kartan kan bli väldigt intressant.

Jason Voorhees ska ju inte heller springa, fast han gör det i filmen "Friday the 13'th" 2009.

Jason har sprungit flera gånger under seriens gång, bland annat i del 3, 8 och 9 (som jag minns på rak arm).

Medlem

Bara jag som tyckte entrén @ 4:20 var riktigt jävla stor?

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Bara jag som tyckte entrén @ 4:20 var riktigt jävla stor?

Haha var tvungen att kolla igen, ser ju riktigt konstigt ut!

Medlem

Om spelet bara inte hade varit så trasigt. Går ju fasen inte att joina online med vänner.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Om spelet bara inte hade varit så trasigt. Går ju fasen inte att joina online med vänner.

Numera funkar det kanon tycker jag

1
Skriv svar