Kritikerkåren enad – Nioh är ett mycket bra spel

Robot
Kritikerkåren enad – Nioh är ett mycket bra spel

Åttor och nior haglar över samurajspelet.

#dark-souls, #nioh, #team-ninja


Medlem
Kritikerkåren enad – Nioh är ett mycket bra spel

Geralt?

Medlem

Ja?

Mamma?


signatur

K9
:.:

Medlem

Trevliga nyheter det här! Älskar Dark Souls och Bloodborne så tolkar dessa betyg som att Nioh är ett spel som förmodligen inte kommer göra mig besviken.

Frågan är ju.. kommer det en uppföljare sen och kommer den isf heta Tioh? I will show myself out..


signatur
Medlem
Skrivet av Oskmos:

Geralt?

Haha, det var min första tanke oxo, en Geralt i sin ungdoms dagar

Medlem

Tråkigt att höra när man inte har en PS4 x)
Dock så gissar jag på att det går o fixa en PS4a relativt billigt begagnat, någon som har tips?

Medlem

Första gången på länge man ser recensioner innan spelet är släppt.

Medlem

Tyckte spelet var lite svårt i demot. Då har jag ändå spelat alla Dark Souls och Blood borne, det tar nog längre tid att bemästra detta spelet känns det som.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Frågan är ju.. kommer det en uppföljare sen och kommer den isf heta Tioh?

NEJ! Jag har väntat på FZs recension av spelet för att få en chans att dra det (torra) skämtet. Och så hinner nån annan före!

Medlem

Geralt i Japan?

Även musiken 1.16 minuter in i klippet ger mig the Witcher-vibbar!

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Tråkigt att höra när man inte har en PS4 x)
Dock så gissar jag på att det går o fixa en PS4a relativt billigt begagnat, någon som har tips?

Blocket, http://blocket.se är en grymt bra begagnatmarknadsplats.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Tråkigt att höra när man inte har en PS4 x)
Dock så gissar jag på att det går o fixa en PS4a relativt billigt begagnat, någon som har tips?

Blocket, http://blocket.se, är en grymt bra begagnatmarknadsplats.

Medlem

Nja, bara 9/10 på IGN.

Medlem

...ser bra ut. Men PS4...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av MrStrange:

Frågan är ju.. kommer det en uppföljare sen och kommer den isf heta Tioh?

NEJ! Jag har väntat på FZs recension av spelet för att få en chans att dra det (torra) skämtet. Och så hinner nån annan före!

You snooze you lose, wakka wakka!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Då kommer tredje delen heta elvah. (Drop the mic)

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Tråkigt att höra när man inte har en PS4 x)
Dock så gissar jag på att det går o fixa en PS4a relativt billigt begagnat, någon som har tips?

Vad innebär relativt billigt? Jag kommer att sälja min ps4a någon gång framöver då jag tänker skaffa en ps4a pro.


signatur
Medlem

Hittar inte IGN-recensionen?

Medlem
Medlem

Spelade demot, för mig som älskar DS och Bloodborne är detta ett givet köp.

Inaktiv
Skrivet av EpicGoblin:

Tyckte spelet var lite svårt i demot. Då har jag ändå spelat alla Dark Souls och Blood borne, det tar nog längre tid att bemästra detta spelet känns det som.

Team Ninja gjorde ju även Ninja Gaiden så kanske inte så konstigt.

Releasehästryttare

Det måste vara grymt då det just nu har snäppet högre genomsnitts betyg än resident evil 7.

Skribent
Skrivet av Dudinkalv:

Hittar inte IGN-recensionen?

Här kan du läsa den: http://uk.ign.com/articles/2017/02/02/nioh-review

Medlem

Wow mr.bränd i sista delen såg ut som Nobunaga/Cao Cao från samurai- /dynasty warriors

Medlem

"oj, Geralt of Rivia, gick jag in på en Witcher-nyhet?"

Medlem

Ja det stämmer att recensioner är subjektiva.


signatur

hur tjattar man

The Ashen One

Hatade tyvärr kontrollerna i detta även om man ställer om dem är det svårt att tycka om dem i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av MrStrange:

Frågan är ju.. kommer det en uppföljare sen och kommer den isf heta Tioh?

NEJ! Jag har väntat på FZs recension av spelet för att få en chans att dra det (torra) skämtet. Och så hinner nån annan före!

Äsch, nu hann jag klicka gilla på den föregående kommentaren före din. Hade jag sett din före hade jag bara klickat på din, som plåster på såren för snuvandet av din konfekt.

Medlem

Det är många jag lyssnar på som hypeat det här spelet en hel del... Samtidigt känner jag att jag är relativt inkompatibel med lite "för asiatiska" spel.

Det är ju sånt jävla "allting samtidigt" sensory overload så det får amerikanska blockbuster filmer att framså som mediterande art-house rullar.

Lixom.. Vad fan är det som pågår... Pick a tone and stick with it.. (insér att det här blöder över till kritik av många andra klassiska och grymma spel också.. Men det kanske är dags)


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
12
Skriv svar