Rykte: Information om Nintendo 3DS

Robot
Medlem
Rykte: Information om Nintendo 3DS

Jag förstår knappt vad allt det där innebär =/

Medlem

Nintendo är CRAZY.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förstår inte riktigt vad det ska vara för bra med en kamera för men förutom den så tror jag nya 3DS kan bli bra om de kan hålla nere priset.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag är bara så grymt nyfiken på hur 3D bilden kommer att se ut, speciellt då det verkar som det är den tekniken som nu utvecklas till nästa generation TV med. Att se på 3D TV utan glasögon är ju rätt coolt

Medlem

Tror det kommer sälja som varmt smör en vara otroligt dåligt. men vi får se.
btw är bilden äkta eller en fejk ? tycker den ser dålig ut D:

Medlem
Skrivet av Parzec:

Förstår inte riktigt vad det ska vara för bra med en kamera för men förutom den så tror jag nya 3DS kan bli bra om de kan hålla nere priset.

Tror det är kameran som möjliggör 3d tekniken om jag förstått rätt, blir som att titta in i en liten låda, häftigt som bara den men det är inte samma sorts 3d som du ser på bio, personligen tycker jag att detta är häftigare men det är ingen teknik man skulle kunna köra på bio.

Denna teknik skulle lätt kunna finnas till Playstation 3 också om någon skulle få för sig att göra ett spel med stöd för det, har sett enklare prototyp videor som använder Playstation Eye på samma sätt, någon form av led på huvudet så hade saken varit biff, eller bara tracka ansiktet, men det funkar dåligt i mörker skulle jag tro.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=dp5YigZEv14

Tekniken är skitgammal, den har bara inte fått någon uppmärksamhet tack vare shutter 3d.

1
Skriv svar