FlatOut 2 säljer bra, ny titel på g till 360

Robot
Medlem
FlatOut 2 säljer bra, ny titel på g till 360

Flat Out är riktigt kul och det kanske blir ännu roligare över live


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas Ultimate Carnage kommer till pcn också. Flat Out 2 var riktigt kul


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Flat Out är riktigt kul och det kanske blir ännu roligare över live

IDD ^^


signatur

He went from an is to a was before he even had his breakfast.

Inaktiv

Kan tänka mig att FlatOut Ultimate Carnage bara kommar tack vara att ps3 har motorstorm

Inaktiv

Adjöss och tack för Starforce!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Adjöss och tack för Starforce!

Ja vem vill köpa Flatout2 här i Europa när det har äkliga Starforce?
Jag skulle ha köpt Flatout2 om dom inte använde Starforce! Men nu Nej tack! Dä blev att tanka dä istället vilket dom förlorar på(Knappast mycket)Men dom får skylla sej själva! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

FlatOut ettan var grymt bra tycker jag, en av dem roligaste och bästa bilspelen till pc. Flat Out 2:an är helt värdelös i mina ögon. Fattar inte varför den fått så bra betyg överallt, dem har ju övergett allt det bra i ettan, till att köra en burnout kopia i 2:an...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av SgtKelly:

Adjöss och tack för Starforce!

Ja vem vill köpa Flatout2 här i Europa när det har äkliga Starforce?
Jag skulle ha köpt Flatout2 om dom inte använde Starforce! Men nu Nej tack! Dä blev att tanka dä istället vilket dom förlorar på(Knappast mycket)Men dom får skylla sej själva! 8)

Precis, jag hade planerat att köpa det. Flatout 1 var en given hit när man spelade över LAN med vänner. Och så går Empire in och fixar Starforce. Fy fan, det känns som ett slag i ansiktet. Besvikelse.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Köp flatout ifrån usa då? Där har dom inte starforce på det


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

FlatOut ettan var grymt bra tycker jag, en av dem roligaste och bästa bilspelen till pc. Flat Out 2:an är helt värdelös i mina ögon. Fattar inte varför den fått så bra betyg överallt, dem har ju övergett allt det bra i ettan, till att köra en burnout kopia i 2:an...

Håller med, ettan är tidlöst! Tvåan en dussin racer som bara fick en frustrerad och visade inte upp något av det som gjorde ettan så otroligt kul.
Om trean följer i tvåans fotspår så kommer det suga... iaf för alla som inte tycker NFS:Carbon är det häftigaste sen PC uppfanns, vilket verkar vara rätt många...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Mm, Flatout till 360n...

Medlem

Nice, hoppas det blir något att se fram imot.

Medlem

Fan jag läste Fall Out, skit nu blev jag sugen på 3an :/


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

MFC
Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Adjöss och tack för Starforce!

Köper man flatout 2 via Steam så finns inte Starforce med.. jag ska köpa det min son är helt galen i det!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar