Nytt IL-2 Sturmovik krigar i Stalingrad

Robot
Nytt IL-2 Sturmovik krigar i Stalingrad
Medlem
Nytt IL-2 Sturmovik krigar i Stalingrad

Motorbyte också vad jag har förstått.
Kanske för det bättre, älskar IL2 orginalet till pc det där är bästa ww2 simmen och jag hyllar Oleg och gänget för de många år de arbetade med Cliffs of Dover, tyvärr vart CLOD aldrig färdigställt ordentligt :(.

Detta är riktigt bra för serien och för simmen i sig, ROF är ett riktigt bra spel och jag litar på Jason och grabbarna på 777.

Redaktör

De första IL-2-spelen hade brutalt bra flygkänsla för sin tid, jag föll pladask för den där flytande känslan. Dover kändes bra (förutom buggarna), och det sägs ju att det patchas till anständighet numera. Jag har inte testat på länge, värt att installera det igen?


signatur
Medlem

Det första IL-2 gick hett vid våra LAN när det släpptes. Kanske inte det första spelet man tänker på när man tänker LAN men det var helt underbart att dogfightas med sina vänner i det spelet. Känslan och skademodellerna var helt oslagbara då. Jag tror inte att det fanns något mer tillfredsställande än att skjuta av vingen på sin kompis plan och se honom snurra ner mot marken för att tillslut krascha i ett brinnande inferno

Medlem

IL-2 Sturmovik och expansionen (?) Forgotten Battles var en liten flygplans älskande grabbs (dvs. min) guldgruva.

Har aldrig haft nått vidare intresse för öst fronten egentligen, men Hurricane, Spitfire, BF 109 och de andra klassikerna från "Slaget om Storbritannien" fanns ju med så jag led inte så mycket.. även om jag saknade bla. Typhoon, Mosquito och Lancaster.

Ska nog också ta en titt på Cliffs of Dover igen och hoppas på att patcharna har gjort det spelbart


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

1
Skriv svar