Miljoner spelar fortfarande Battlefield 4

Robot
Medlem
Miljoner spelar fortfarande Battlefield 4

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Nej, nej. Den åsikten får man inte ha här. EA och DICE har förstört din barndom och är det sämsta företaget på jordklotet.

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av AstroCreep:

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Nej, nej. Det åsikten får man inte ha här. EA och DICE har förstört din barndom och är det sämsta företaget på jordklotet.

LOL

Medlem

Kör fortfarande BF4 regelbundet och får känslan av att många fortfarande spelar det!

Medlem

Det är väl inte så konstigt att folk spelar BF4 när det inte kommit nån uppföljare än? Finns ju inget nyare spel som ger den unika känslan som BF gör.

Gen
Medlem
Skrivet av Svinfet:

Det är väl inte så konstigt att folk spelar BF4 när det inte kommit nån uppföljare än? Finns ju inget nyare spel som ger den unika känslan som BF gör.

Battlefield 1 lär bli en succé.

Medlem

Skulle vara intressant med siffror från Hardline =3

Geeks Gaming

Kör BF4 en del. Knacklig start men dom har fixat det mesta... till skillnad från vissa andra *host*Activision*Host* UBI soft*host*
Och dom supporta spelet mycket längre och ska ju även fixa lite saker inför BF1

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Kör BF4 en del. Knacklig start men dom har fixat det mesta... till skillnad från vissa andra...

Helt klart. Roligt att det förbättrat spelet mer och mer. Allt från nya vapen och mtrl till stabilare net-code och bättre meny-träd. Fortfarande så är det riktigt snygg även fast det är snart 3 år gammalt! Kanske säger mer om hur spelen grafikmässigt rör sig framåt.

Synd att de var tvunget att börja knackigt. Hade spelet släppts i det skick de hade våren 2014 istället så hade nog spelet haft ett mycket bättre rykte.

Gen
Medlem
Skrivet av Fuidama:

Skulle vara intressant med siffror från Hardline =3

Här är lite statisk på hur många som spelar just nu
http://bfhstats.com/

Avstängd
Skrivet av Jelen:
Skrivet av AstroCreep:

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Nej, nej. Den åsikten får man inte ha här. EA och DICE har förstört din barndom och är det sämsta företaget på jordklotet.

Typisk kommentarsklass som Aftonbladets läsare.

Medlem
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Jelen:
Skrivet av AstroCreep:

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Nej, nej. Den åsikten får man inte ha här. EA och DICE har förstört din barndom och är det sämsta företaget på jordklotet.

Typisk kommentars klass som Aftonbladets läsare.

Typisk sär skrivnings kommentar...

Medlem
Skrivet av Xoka:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Jelen:
Skrivet av AstroCreep:

Nice nice, Spelar själv Star Wars Battlefront varje dag sedan realase. Mycket mer än nöjd.

Nej, nej. Den åsikten får man inte ha här. EA och DICE har förstört din barndom och är det sämsta företaget på jordklotet.

Typisk kommentars klass som Aftonbladets läsare.

Typisk sär skrivnings kommentar...

Kan Vi Inte Bara Vara Vänner!

Medlem

Plockar själv fram BF4 då och då och har fortfarande roligt med det.

Medlem

Inte för att vara sån, men bf4 har 10x fler spelare daligen än swbf. Hur många har lagt swbf på hyllan sen första kvartalet?

Medlem
Skrivet av jamorro:

Inte för att vara sån, men bf4 har 10x fler spelare daligen än swbf. Hur många har lagt swbf på hyllan sen första kvartalet?

Jag köpte det inte ens, så dåligt var det.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av jamorro:

Inte för att vara sån, men bf4 har 10x fler spelare daligen än swbf. Hur många har lagt swbf på hyllan sen första kvartalet?

Jag köpte det inte ens, så dåligt var det.

Tyckte det var jääkligt snyggt! Jätteskoj i ca 15 minuter. Gud så tomt det var! Testade ju betan. Och INGEN möjlighet till teamplay. Alla sprang runt som yra höns.

Teambuddy? WTF!

Så jag och mina vänner skippade det också.

Jag har två frågor.

1. Sitter på landet och har tillgång till 50gb varje månad. Hur mycket drar onlinespel?

2. Jag har inte spelat Bf4 innan, men när jag väljer Rush så hamnar jag i 90% av fallen i en match med bara mig själv. . Får quita och söka igen. Nog för att jag är dålig, men föredrar nog att bli skjuten 10 gånger än att spela ensam.. . Var fan är alla de "miljoner" som spelar .?

Medlem
Skrivet av Erocs Engelitz:

Jag har två frågor.

1. Sitter på landet och har tillgång till 50gb varje månad. Hur mycket drar onlinespel?

2. Jag har inte spelat Bf4 innan, men när jag väljer Rush så hamnar jag i 90% av fallen i en match med bara mig själv. . Får quita och söka igen. Nog för att jag är dålig, men föredrar nog att bli skjuten 10 gånger än att spela ensam.. . Var fan är alla de "miljoner" som spelar .?

v'älj en server istället för att matchmake:a

Tack Billybob! Jag fattade det efter en stund. Men fan va pisk jag fått. . Va 3år sedan jag spelade online. . .

Medlem

Vårrå finns det ett BF4? - Själv spelar jag BF3 minst en timme om dan, fast det börjar bli lite snålt med servrar, kanske ska byta till BF4 lagom när BF1 kommer ut..

1
Skriv svar