*Sony visar Anthem till PS4 med en... Xbox One X

Medlem
Skrivet av devilrat:

Ja, tala för dig själv. Prova att hitta ett endaste bilspel till PS4 som håller samma klass som Forza serien. Lycka till!

Om man nu är ute efter bilspel. Finns rätt många andra genrer och PS4 har störst och bäst utbud överlag bland konsolerna. I vissa genrer är de helt dominerande. Tex RPGs och sRPGs.

Så smaken är som baken.

Medlem
Medlem

Tja ja den äger ju sönder PS Pro såå!


signatur

AYY LMAO

Avstängd
Skrivet av Haziza:

Tja ja den äger ju sönder PS Pro såå!

Tja ja men PS4 äger sönder allt microsoft försöker med för dom kan inte göra spel.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Tja ja men PS4 äger sönder allt microsoft försöker med för dom kan inte göra spel.

Det är ju högst personligt dock! såå attee ja


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av KoP:

Förväntningar ska man absolut ha, låga förväntningar dvs.

Hype är ofta något som slutar i besvikelse. *HOST* No mans sky *HOST* (hela internet var butthurt )

Medlem
Skrivet av Emsa:

Butthurt Sonyfanboy?

Xbox one X är en ordentligt uppdatering i jämförelse med halvmesyren PS4 pro.
Kul hur det förövrigt pratades om hur mycket bättre upplösning Ps4 körde kontra Xbox One. Nu när det är betydligt större skillnader så verkar det inte spela någon roll? Det är humor.

Nej men det är härligt att du ska börja med ett "fanboy" inlägg där du ska basha Xbox One X bara för att det kom upp något negativt om Sony. Good Job.

Har du sett en jämförelse av de både konsolerna får du gärna dela en länk. Och då menar jag inte en lista på specs utan en faktisk jämförelse mellan spel på PS4 Pro och Xbox One X.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd

Var det inte samma för Microsoft på E3 2013? Där många spel visades upp och bakom duken var det egentligen en helt vanlig PC som användes för att visa att spelen både ser bra ut och flyter på bra.

Så kan vi alla kalla detta för oavgjort hos båda?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Sebastian V:

Var det inte samma för Microsoft på E3 2013? Där många spel visades upp och bakom duken var det egentligen en helt vanlig PC som användes för att visa att spelen både ser bra ut och flyter på bra.

Så kan vi alla kalla detta för oavgjort hos båda?

Nej, det är en sak att visa gameplay från PC, det görs av alla mest hela tiden. Det är något helt annat att visa gameplay från värsta konsolkonkurrenten och photoshopa in sina egna kontroller för att det ska se ut som om det är på ens egen konsol.


signatur

Jump in.

Umi
Medlem

Njut av 30 fps fänböys

KoP
Medlem
Skrivet av Esri:

Hype är ofta något som slutar i besvikelse. *HOST* No mans sky *HOST* (hela internet var butthurt )

Precis. Hade man i det läget gått in med låååga förväntningar + ovetandes om alla features som utlovades som aldrig riktigt kom, då hade kanske butthurt leveln inte varit så hög?

Medlem
Skrivet av KoP:

Precis. Hade man i det läget gått in med låååga förväntningar + ovetandes om alla features som utlovades som aldrig riktigt kom, då hade kanske butthurt leveln inte varit så hög?

Ja som mig :). Jag förväntade mig att det skulle vara väldigt tomt men att det var så tomt som det var blev jag lite förvånad över. Frågan jag ställde mig när jag såg dem prata om spelet var mera eller mindre "Men vad ska man göra i spelet?". Sen går jag oftast in med väldigt låga förväntningar så blir man förhoppningsvis positivt överraskad.

12
Skriv svar