Company of Heroes 2 gratis via Humble Bundle (tidsbegränsat)

Medlem
Company of Heroes 2 gratis via Humble Bundle (tidsbegränsat)

Humble Bundle har gett bort en hel del spel gratis dom senaste veckorna och här kommer Company of Heroes 2 på smörgåsbordet.

Man måste regga ett konto på Humble Bundle(gratis) för att få en kod till Steam.
Tiden går ut 1900 på Lördag.

"Experience the ultimate RTS WWII platform with the original COH2 and its standalone expansions: The Western Front Armies (multiplayer), Ardennes Assault (single-player) and The British Forces (multi-player).

Multiplayer standalones (sold separately) allow you to play on any map against anyone owning any COH2 product. The original Company of Heroes 2 game gives you access to two multiplayer armies from the Eastern Front: the Red Army (SOV) and the Wehrmacht Ostheer (GER). It also comes with a gritty single-player campaign that will give you a chance to familiarize yourself with the series core tenets. Step into the boots of a Soviet commander of the Red Army, entrenched in brutal frontline warfare to free Mother Russia from the Enemy invaders! Adjust your tactics to take into account the brutal weather conditions and wield the might of the Soviet Empire as you smash your way to Berlin."

Medlem

Tack för tipset! Verkligen schysst!

/ Jesper

Gnällkuk

Åhh, nostalgi när jag läste underrubriken

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Synd att tvåan var så mycket sämre än ettan.

signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Rekommenderar att man skaffar ettan + europe at war eller/och blitzkrieg-modden istället

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Synd att tvåan var så mycket sämre än ettan.

Skrivet av Ftmch:

Rekommenderar att man skaffar ettan + europe at war eller/och blitzkrieg-modden istället

Jag tyckte det i början, men efter ha satt 600 timmar i CoH2 har jag ändrat mig

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tack så hemskt mycket för tipset!

Medlem

Tack för tips @Raid25!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bara jag som saknar COH: Online?

signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

@Serito: Ettan går fortfarande köra online i alla fall.

Medlem

@jOnÄTÄn: COH: Online var ett f2p (i beta?) som dom la ner innan COH2 kom ut. Man kunde customiza sina arméer och sen hade man någon form av ranking-system. Jag tyckte det var jävligt kul under tiden det begav sig iaf

signatur

"No country for old Gamers"

Skriv svar