Nytt klipp från nedlagda Prey 2

Robot
Nytt klipp från nedlagda Prey 2
Medlem

Svårt att veta om detta skulle bli bra eller inte men man ser att mycket jobb har lagts ner på det så lite trist för devsen :/

Medlem

Nu glömde ni allt klippet va? Eller har jag fel på min telefon...

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Manlystanley: Videoklippet finns längst ner i nyheten men det är en inbäddad Twitter-video, jag har kollat på en Iphone och en Android-enhet och det visas i båda, men om du inte ser det beror det nog på att html-inbäddningen bråkar.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Det var som jag befarade när man läste att de hade bytt linje på Prey 2. Jag tycker absolut att deras första vision ser ut att ha kunnat bli mer intressant. Prey (2) var en väldigt fesljummen upplevelse.

Medlem

Blade Runner the video game typ. Riktigt nice! hade garanterat gillat detta mer än det som kom nyligen.

Medlem

Gillar utseendet på världen, men det lilla som vi ser i klippet verkar väldigt generiskt shooty shooty.

Medlem

Tror nog jag föredrar det Prey vi fick. Trodde jag skulle hata det. Testade lite sen glömde jag spelet i över ett år nästan. Men fastnade totalt när jag gav det en chans igen. Detta verkar för mycket som Destiny, Halo etc.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Kyraal: Håller med dig där, det som visades i trailern var urläckert men det spelmekaniska i den här videon ser inte särskilt speciellt ut jämfört med andra shooters på marknaden. Det nya Prey är ett väsentligt annorlunda spel men det är också väldigt bra, men kopplingen till Prey-varumärket är tämligen vag.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

FM-guru
F.d. Sisyr

Får lov att erkänna att det spel som till slut släpptes var långt över förväntan. Visserligen var mina förväntningar också väldigt, väldigt låga, men Prey var ett av förra årets bättre spel i min bok.

Medlem

Det verkar ju som många säger vara rätt Generiskt i denna videon. Men! Något jag dock verkligen gillar är just ljudet, vapnen låter verkligen som de har mycket tyngd i sig! Det är nått jag saknar i dagsläget, mycket vapen låter som ärt-pistoler.

Förövrigt gillade jag överlag ändå det Prey 2017 vi fick från Arkane.


signatur

Nämen!

Påminner väldigt mycket om Syndicate.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta spel ser mer ut som Prey än det spel vi fick. Med det sagt så gör det inget med tanke på att det spel vi fick är ett av det bästa i sin genre sedan System Shock 2.

Medlem

Fan lönt o visa klipp från nerlagt spel.. nu blev man ännu mer sugen att spela just den versionen

Medlem

DETTA vill jag ha över det skräpet vi fick... Suck

Medlem

Byt lite skins här och var och döp om det till "Mega-City One" - släpp!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

synd att det inte blev av men som tur var så levererade Prey mer än förväntat

1
Skriv svar