Just Cause 4 avtäckt med gameplay-trailer, ute redan i år

Robot
Just Cause 4 avtäckt med gameplay-trailer, ute redan i år
Medlem

Kul! Har gillat dom tidigare, avslappnat sandbox som inte tar sig själv för på stort allvar.

Geeks Gaming

Hoppas på Coop, är nog det och bättre grafik jag egentligen saknat, allt annat var bra i trean. Gillar att det bara är en ren action film i spelform, behöver inte vara mer heller!

Medlem

Har alltid gillat Just Cause spelen så jag ser fram emot detta.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hoppas på lite variation denna gång. Till och med i Far Cry 5 var det tradigt att behöva ta över outposts så det blev till slut att jag flög en attackhelikopter till alla outposts och sköt in raketer tills allt var dött. Dock är jag en person som föredrar att smyga mig igenom allt så tålamod är något jag har gott om, men inte när det saknas variation som i JC/Far Cry spelen.

De får gärna skippa hela den där stunt grejen också för att få skillpoints. Hade varit bättre med enkel Experience points från att ta över baser/döda fiender istället för att kunna maxa alla skills, det var nästan värre än att ta över baser/städerna.

Och för allt i världen en Field of View inställning. Både JC3 och State of Decay 2 använder jag mig av config ändringar för att få bättre FOV. Den i State2 blir jag faktiskt riktigt illamående av, vilket jag alltid tyckte lät som larvigt klagomål från t.ex. Totalbiscuit (R.I.P.) i hans WTF's.. men nu förstår jag vad han menade. I alla andra spel jag spelat så har det funnits möjlighet att ändra FOV till ~100 så jag har inte stött på det problemet han haft förrän med SoD2.

Medlem

Hoppas storyn inte följer 3:an, gav upp efter halva spelet för det blev så tråkigt, intetsägande och var opolerat. Var svårt att gå från ett så bra spel som 2:an till det.

FM-guru
F.d. Sisyr

Trean var lite för mycket av samma sak för min del. Hoppas att den fjärde delen tar utvecklingen lite längre fram.

Avstängd

Ser fram emot detta. Dock hade Jc3 kunnat vara såå mycket bättre om de lyssnat på feedbacken. Men, fortfarande rätt chill open-world.

1
Skriv svar