Månadens smak ; Augusti

Medlem
Månadens smak ; Augusti

Vi behöver helt enkelt en tråd (varje månad såklart) där vi kan helt enkelt prata om lite vad som helst, och tänkte väl att det är bättre sent än aldrig för augusti!

Hur många här på forumet är t.ex aktiva ircare i FZas egna irc-kanal, #fz?

(Notera att det bara är att snacka skit här, så länge ni inte skriver typ, +1 och liknande inlägg bara för att få ett till inlägg på eran postcount, men ja säg vad ni vill inom forumets regler i den här tråden! :3)

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

vad säger ni om 19.19

Medlem
Skrivet av 93karlsson:

vad säger ni om 19.19

+1

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

En off topic tråd i en off topic sektion?

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

En off topic tråd i en off topic sektion?

+1

Okej, jag ska sluta nu :3~

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

jag irc:ar men besöker sällan #fz, vet inte riktigt vad det är.. kanske trivs jag att hålla mina med-fz:are på ett lite längre avstånd.

off-topic: jag funderar mycket på musik just nu, jag vill mixa, men hittar inte riktigt tiden, och när tiden finns, finns kanske inte orken.
Gjorde istället en låt häromkvällen som fått bra kritik från de nära, storebrossan sa att den var psykotisk och ville dela den vidare, frugan skrattade, så det känns ganska bra.. första gången jag avslutar nåt på ett tag (även om den kräver remastering, för låg volym).

På tisdag fyller jag år så då blir det två golvare om ekonomin tillåter.

signatur

thank you, come again

Medlem

Hahaha! Här grabbar har ni ironi på hög nivå!

http://sydsvenskan.se/malmo/article544684/Lugnt-infor-gatufes...

Hahaha! Jag skrattar så jag dör!

"Enligt Sydsvenskans reporter på plats har deltagarna i Reclaim Rosengård körts bort från rondellen av en uppretad folkmassa. Samtliga tvingades att fly till McDonalds."

Medlem

En Seinfeld tråd alltså...

And what's the deal med vaccinet mot Svininfluensa?

signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tog er bara tio år att få till en sån här tråd.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

spelar det någon roll när man skapar en sån här tråd?
Kolla igenom det här och återkom till mig.

signatur

thank you, come again

Medlem

http://sydsvenskan.se/webbtv/article544725.ece

"De slår en ninja här nere nu"

Hahaha! Vilken jävla kommentar!

Medlem
Skrivet av MacNille:

Jag gillar att PC-hörnan ständigt ska jämföra sig själva med FZ-forumet. Sicken PR.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Tog dig bara tio år att hitta pcgamer.

Skrivet av huxflux:

off-topic: jag funderar mycket på musik just nu, jag vill mixa, men hittar inte riktigt tiden, och när tiden finns, finns kanske inte orken.
Gjorde istället en låt häromkvällen som fått bra kritik från de nära, storebrossan sa att den var psykotisk och ville dela den vidare, frugan skrattade, så det känns ganska bra.. första gången jag avslutar nåt på ett tag (även om den kräver remastering, för låg volym).

Det här är månadens tråd, ingenting är off-topic
Du borde länka låten här t.ex så att resten kan höra!

signatur

Medlem

Djävulens Advokat var ganska underhållande. Jag gillar Keanu av någon anledning.

Medlem

Han är brunare på sommaren än på ryggen...

Medlem
Medlem

Jag förstår inte syftet med det här. Vad är mening att vi ska få ut av detta gytter av lösryckta kommentarer? Kan någon förklara för mig.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Jag förstår inte syftet med det här. Vad är mening att vi ska få ut av detta gytter av lösryckta kommentarer? Kan någon förklara för mig.

Seriösa trådar besparas från dessa.

edit: ...får vi hoppas blir konsekvenserna

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av MacNille:

spelar det någon roll när man skapar en sån här tråd?
Kolla igenom det här och återkom till mig.

Trevlig mind f*uck video. Känner mig helt konstig i skallen nu

Är inte aktiv jag heller på ircn så någon diskussion om det blir det inte för min del.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Helt enkelt skriva av sig, kanske ta upp något som kanske inte förtjänar en egen tråd, såna saker helt enkelt.

signatur

Medlem

Bra iniativ Gregah, ser att du läste min tråd. :3

Måste säga att jag är toknöjd med min iPhone 3G S än sålänge, fruktansvärt smidig och trevlig. Skriver från den just nu faktiskt.

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

påtal om iphone! Går det att köpa iphones i utlandet för att sedan låsa upp och använda med andra abbonemang i andra länder?... Vill nämligen köpa en.

signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Greger:

Det här är månadens tråd, ingenting är off-topic

Jag var sarkastisk pga några inlägg innan mig

signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av SeniiL:

påtal om iphone! Går det att köpa iphones i utlandet för att sedan låsa upp och använda med andra abbonemang i andra länder?... Vill nämligen köpa en.

Jadå, det går, men det går också att köpa en på ThePhoneHouse låst till Telia för typ 4800kr (3GS alltså) som du sedan enkelt jailbreakar och låser upp. :3

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Underbart att reclaim the street blev bortkörde från rosengård. Mesigt att dom maskerade sig med.
Töntar.

Medlem
Skrivet av depthless:

...

Vad är det med dom där punkterna efter varje inlägg?! Jag blir tokig!

Medlem
Skrivet av TobbeW:
Skrivet av Fairfax:

Seriösa trådar besparas från dessa.

edit: ...får vi hoppas blir konsekvenserna

Skrivet av Greger:
Skrivet av Fairfax:

Helt enkelt skriva av sig, kanske ta upp något som kanske inte förtjänar en egen tråd, såna saker helt enkelt.

Ok, då förstår jag.

Medlem

Annars så är Forumliv ett bättre förslag imo. Som de har på SP.

signatur

Rawr

Inaktiv

zlatan spelar ikväll nån som ska se?

Medlem

Funderar på att öppna ett cartmanland i lappland, nån som kan finansiera det hela?

signatur

||||||||||||
||||||||||||

123
Skriv svar