Playstation 5 släpps i Kina i vår

Robot
Playstation 5 släpps i Kina i vår

Fler får möjlighet att inte kunna köpa ny konsol.

#playstation-5, #xbox-series


Medlem

"Fler får möjlighet att inte kunna köpa ny konsol."
Hahahha

Medlem

Scalpers fick en ny region nu.

Medlem

Ja här i sverige släpps den ju i höst eller slutet av året ja då man faktiskt bara kan gå in i en butik o hitta en på hyllan.

Medlem

Herregud, kan det bli pinsammare ”lansering”?

Medlem
Skrivet av Ender:

Herregud, kan det bli pinsammare ”lansering”?

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

Instämmer, bara för att man själv inte har fått tag i en ps5a så är det en pinsam lansering helt plöstligt.

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

Men sitt i ditt jävla elfenbenstorn då och titta ner över oss dödliga! Jag bokade min konsol i våras och har inte fått den än. Lanseringen ÄR ett skämt. Kan de inte tillgodose efterfrågan är det ren och skär dårskap att lansera konsolen i Kina också.

Blir så oerhört trött på drygpellar som sitter och skryter över att de har betalat scalpers 20000 kr för en ps5, så vi vanliga, hederliga, människor blir utan!

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

Ja vi är många som är trötta på att höra att konsolen inte går att köpa, du bokade säkert 2år innan release och fick din maskin dag1 så lätt för dig att säga att vi andra ska skärpa oss, du har ju din maskin redan. Det hade nog vart andra toner om du var utan...

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

"Jag har ju fått min maskin så alla som säger att de är slut har fel *hurr durr*"

Medlem

Man blir lite glad ändå när man läser artiklar om brist på konsoler när man själv myser med sin PS5. 😄


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

"Jag har ju fått min maskin så alla som säger att de är slut har fel *hurr durr*"

Nej det hade jag inte. För jag har vart med förr. Och vet att det ALLTID är brist på ny hårdvara.
Därför bokar man i tid om man vill ha i tid.

Sen verkar ju Corona ha påverkat vissa på annat sätt än de vanliga sjukdomssymptomen. Att en pandemi gör att tillverkning blir lidande är ingen som förstår. Sen att 4,5 miljoner tillverkade maskiner är lite som vissa tycker, det kan jag inte hålla med om. Då det i princip aldrig sålts mer maskiner än så vid någon annan release någonsin!

Men gnäll på bara. Maskinen kanske kommer fortare

Medlem

Jag har förbokat Playstation 6, 7, 8, 9 och 10.

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Nej det hade jag inte. För jag har vart med förr. Och vet att det ALLTID är brist på ny hårdvara.
Därför bokar man i tid om man vill ha i tid.

Sen verkar ju Corona ha påverkat vissa på annat sätt än de vanliga sjukdomssymptomen. Att en pandemi gör att tillverkning blir lidande är ingen som förstår. Sen att 4,5 miljoner tillverkade maskiner är lite som vissa tycker, det kan jag inte hålla med om. Då det i princip aldrig sålts mer maskiner än så vid någon annan release någonsin!

Men gnäll på bara. Maskinen kanske kommer fortare

Så du erkänner alltså att det är brist på hårdvara men sitter ändå och gnäller på folk som diskuterar bristen av hårdvara? Bara för att du förhandsbokade din och sitter med den hemma betyder det inte att lanseringen på något sätt har varit smidig. Dessutom handlar artikeln om att de ska "släppa" konsolen på en rätt stor marknad till när det inte ens finns tillräckligt för att gå runt i de länder där release redan ska ha skett, menar du att du står bakom detta och tycker att det är ett bra drag?
Nej lägg ner med dina härskarattityd och låt folk ha sin åsikt. Gå och spela på din PS5a och var nöjd istället.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Så du erkänner alltså att det är brist på hårdvara men sitter ändå och gnäller på folk som diskuterar bristen av hårdvara? Bara för att du förhandsbokade din och sitter med den hemma betyder det inte att lanseringen på något sätt har varit smidig. Dessutom handlar artikeln om att de ska "släppa" konsolen på en rätt stor marknad till när det inte ens finns tillräckligt för att gå runt i de länder där release redan ska ha skett, menar du att du står bakom detta och tycker att det är ett bra drag?
Nej lägg ner med dina härskarattityd och låt folk ha sin åsikt. Gå och spela på din PS5a och var nöjd istället.

Tycker han var rätt spot on. Folk klagar trots att det ser ut på precis samma sätt vid varje ny lansering. Det var likadant när ps2, ps3 och ps4 (minns inte hur det såg ut vid ps1-lanseringen) släpptes och nu även vid lanseringen av ps5 som dessutom sker under en pandemi. Verkligen inget nytt under solen om man nu säger så..

Medlem
Skrivet av JaoL:

Jag har förbokat Playstation 6, 7, 8, 9 och 10.

PS6 kanske, lär vara först på bollen då iaf.

PS10 lär vara närmare 2050. Om det finns människor kvar då lär de vara tillbaka till stenåldern. Eller vattenåldern, när polerna smält kommer den gamla filmen med Kevin Costner på havet hamna närmare verkligheten. En hink jord blir hårdvaluta, haha

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Alltså vad snackar ni om? Så trött på att höra att konsolen inte går att köpa.
Haft min sen release. Och den har sålt i 4.5 miljoner ex redan! Vilket är bättre än ps4 och bland den största lanseringen någonsin.
Efterfrågan är större än den någonsin varit. Vi har en pandemi i världen och ändå har dom lyckats klämma ut det antalet maskiner.

Skärp er för fan.

Ett tips bara.

Medlem

Jag fick besked idag att min kommer imorgon någon gång. Men jag måste endå klaga för jag har aldrig varit med om något liknande. Har alltid kunnat köpa på release dagen utan problem. Så för mig blev allt faktiskt förstört. Tvingas få konsolen hemskickad/hämta på Ica. Och det är inte alls lika bra som att hämta i spel affären ett stenkast från där jag bor. Detta är den största högtiden för mig viktigare än Julafton och nyår 10x om. Så min "religion" bränner flaggor och skriker högljudd på torg och gator(borde). Ha ha!

Medlem

Jag maste fan haft den största turen när jag beställde min.

Vaknade upp för ett kort toabesök natten den först gick att förbeställa via Amazon (bor inte i Sverige) kollade luren snabbt innan jag la mig igen hade ett mail av dom som sa att man kunde förbeställla klickade fram min beställning som gick igenom.

Vaknade 4 timmar senare och sag att halva spelvärlden flippade över för att de inte fick igenom sina beställningar, medans min gick igenom helt utan problem med en extra handkontroll, fick hem den en dag innan officiella släppet tom.

Naturens behov, Good stuff


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

1
Skriv svar