Honeycomb Bravo Throttle Quadrant

Robot
Honeycomb Bravo Throttle Quadrant

Full gas mot bättre flygsim-realism!

#honeycomb, #honeycomb-bravo


Medlem

Verkar sanslöst bra! Synd man inte har råd eller plats att köpa upp alla dessa fantastiska produkter!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tycker att om man ska leka flygplan så ska man väl ha såna här toggle switchar?

Tuff domedagsmaskin:

Istället för sådana här:

Töntig kaffebryggare:

Medlem

3200 för några reglage? Hä begrip jag itt..


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

De här blir ett bra verktyg inför prepping av nästa nine-eleven.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Oerhört prisvärd quadrant. Nu är det bara att invänta deras rudder pedals så är riggen komplett

Kostar ca: 2600 kr hos Aerosoft, inkl moms och frakt. Svenska återförsäljare har en tendens att höja priserna, framför allt om det är bristvara.
https://www.aerosoft.com/en/hardware/flight-simulation/thrott...

Medlem
Skrivet av Anton Q:

3200 för några reglage? Hä begrip jag itt..

Rätt billigt för vad man får

Redaktör
Skrivet av Aloysius:

Jag tycker att om man ska leka flygplan så ska man väl ha såna här toggle switchar?

Tuff domedagsmaskin:
https://www.electronicshub.org/wp-content/uploads/2015/09/Tog...

Istället för sådana här:

Töntig kaffebryggare:
https://images.fyndiq.se/image/upload/f_auto/t_600x600/prod/6...

Hehe. Ungefär såna sitter på Thrustmaster Hotas Warthog-throttlen. Säger "klick", råder aldrig någon tvekan om man flippat knappen eller ej.


signatur
Redaktör
Skrivet av Chicobello:

Rätt billigt för vad man får

Faktiskt. Den är enormt flexibel, och bara det gör den prisvärd: den funkar ju för det mesta inom civilt flyg.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Faktiskt. Den är enormt flexibel, och bara det gör den prisvärd: den funkar ju för det mesta inom civilt flyg.

Absolut, väldigt flexibel. Har använt den i cirka två veckor nu och är väldigt nöjd. Mitt enda klagomål är att Microsoft Flight Simulator buggar ur när man har "always on"-knappar intryckta, vilket gör att många av funktionerna på både yoken och gasreglaget är oanvändbara för tillfället men det är ju inte Honeycombs fel.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

De här blir ett bra verktyg inför prepping av nästa nine-eleven.

buuu


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Yes, håller med, buuu till terroraristi™


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar