Ratchet & Clank: Rift Apart får ett av årets hittills högsta snittbetyg

Robot
Ratchet & Clank: Rift Apart får ett av årets hittills högsta snittbetyg
Medlem

Äntligen kommer det, årets spel.

Medlem

Fan vad jag vill ha en PS5a

Medlem

Beställde precis spelet! Behöver man spela igenom de tidigare spelen eller?

Spelade förra spelet när de kom men minns fan ingenting av det. Kommer inte ens ihåg om jag spelade klart det🤔 hur som helst så ser detta mega ut!

Medlem

Längtar. Kommer dock att avvakta lite, har fått för mig att köpa spel för max 500 kr/st.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Längtar. Kommer dock att avvakta lite, har fått för mig att köpa spel för max 500 kr/st.

599 på Elgiganten är ändå okej!

Medlem
Skrivet av Deekar:

599 på Elgiganten är ändå okej!

Sanning!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Väntar på nästa batch av ps5 eller tillgången blivit bättre, då lär R&C ha gått ner några 100 kr också


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Medlem

Har sjukt svårt för den här formen av spel.
Ser jätte bra ut och allt, men att jag skulle köpa det och njuta ligger långt bort.
Tur jag inte röstar

Medlem
Skrivet av Tripsen:

Har sjukt svårt för den här formen av spel.
Ser jätte bra ut och allt, men att jag skulle köpa det och njuta ligger långt bort.
Tur jag inte röstar

Håller helt med, snyggt spel. Men för min del intresserar det noll, lite ot. På samma sätt som att enligt min åsikt är God of war ett intressant spel, som förstörs av värdelöst button mashing och Quick time events.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Håller helt med, snyggt spel. Men för min del intresserar det noll, lite ot. På samma sätt som att enligt min åsikt är God of war ett intressant spel, som förstörs av värdelöst button mashing och Quick time events.

Hehe, jag lovar att nyaste God of War (2018) inte är det spelet du tror. Finns för 99 kr på vissa ställen, du får gärna kontakta mig om du blir missnöjd med spelet ändå, du får pengarna åter.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Dohman:

Hehe, jag lovar att nyaste God of War (2018) inte är det spelet du tror. Finns för 99 kr på vissa ställen, du får gärna kontakta mig om du blir missnöjd med spelet ändå, du får pengarna åter.

Kan så vara, har sett när kompisen har spelat och tycker fortfarande att gameplay sinkar spelet. Det finns en jäkla massa spel som är har otroligt bra story, som sinkad av gameplay och därtill achievements/trophies som är rent utsagt löjliga.

Ska tilläggas jag bryr mig noll om trophies eller achievements.
Är det ett spel jag gillar och de har achievements som kräver skills t.ex tja varför inte. Men inte chans bland Åsa nisses gröna ängar att jag springer runt söker efter BS (kistor, blommor eller annat larvigt), som inte tillför något annat trophy eller GS kåta personer.

Till 99% är det att följa valfri guide var hittar du alla collectables.
Det är bara löjligt, snälla kreativa utvecklare och göra dem så att du behöver mera än årskurs 2 Google kunskaper.

Medlem

Det jag sett idag ser strålande ut. Goty?

Medlem

Vad hände med formkurva-omröstningen för Ratchet-serien?

Gen
Medlem

Ska bli så jävla kul att lira detta!

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Kan så vara, har sett när kompisen har spelat och tycker fortfarande att gameplay sinkar spelet. Det finns en jäkla massa spel som är har otroligt bra story, som sinkad av gameplay och därtill achievements/trophies som är rent utsagt löjliga.

Som föregående talare skrev så känns det nästan som att du har kollat på de gamla God of War-spelen och inte det senaste, eller att du har kollat på någon som är kass på spelet. Det finns ett riktigt bra djup i combat i den senaste delen, speciellt på högre svårighetsgrader som du verkar ha missat helt.

Gällande Ratchet & Clank så är man absolut lite sugen, men 850 spänn är rätt galet så vi får se (har digital edition).

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Gällande Ratchet & Clank så är man absolut lite sugen, men 850 spänn är rätt galet så vi får se (har digital edition).

Nackdelen med digital edition, de där 1000kr extra som disc kostar har jag redan sparat igen! 4 spel tog det...

Medlem
Skrivet av Deekar:

Nackdelen med digital edition, de där 1000kr extra som disc kostar har jag redan sparat igen! 4 spel tog det...

Så är det absolut! Men dels så var det denna jag lyckades få tag på, och dels så är jag rätt bekväm av mig och kör ofta digitalt ändå. Får se om det blir ett köp nu eller efter en REA, beror väl på hur många andra spel det finns som kan hålla en upptagen för tillfället!

1
Skriv svar