Blizzard reder ut exakt när du kan börja spela Diablo 2: Resurrected imorgon

Gnällkuk

Blir perfekt detta tror jag. Ska gå och se Dune ikväll så blir inget spelande vilket i praktiken borde innebära att de löst eventuella problem tills det är dags imorgon efter jobbet!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi fick inte D2-kod förrän i går, då finns inte mycket vi kan göra. För övrigt brukar Blizzard inte släppa recensionskod förrän spelet är släppt, vilket är begripligt eftersom mycket/allt de gör har multiplayer-inslag. Kena missade vi, men recension är på gång.

Alrite, förståeligt Hoppas recensenten gillar Kena lika mycket som mig


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av erson:

Några qol. Annars mest påklistrad grafik med lite lull lull effekter.

och censur..

Redaktör
Skrivet av Sille:

och censur..

Huh? Vem har hindrat Blizzard från att ha med vad i spelet?


signatur
Medlem

Från 1700 till 0500

Nån mer?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Huh? Vem har hindrat Blizzard från att ha med vad i spelet?

Tror han menar konturen av tuttar...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Redaktör
Skrivet av T.Mani:

Tror han menar konturen av tuttar...

Ah. Då är det självcensur, inte censur - Blizzard har själva valt att ändra det, det är inte påtvingat från myndighet eller liknande.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ah. Då är det självcensur, inte censur - Blizzard har själva valt att ändra det, det är inte påtvingat från myndighet eller liknande.

Kan iof argumentera att de på Blizzard som har valt att göra ändringarna, inte är desamma som gjorde originalet. Oavsett huruvida det är censur/självcensur eller något annat så är det svårt att förneka att de inte frångår skaparnas egen art style. Har för mig att flera utav skaparna har reagerat på vissa "estetiska" ändringar som gjorts.

Redaktör
Skrivet av J_Eklund:

Kan iof argumentera att de på Blizzard som har valt att göra ändringarna, inte är desamma som gjorde originalet. Oavsett huruvida det är censur/självcensur eller något annat så är det svårt att förneka att de inte frångår skaparnas egen art style. Har för mig att flera utav skaparna har reagerat på vissa "estetiska" ändringar som gjorts.

Det är ju en älskad superklassiker, ändrar man i en sån kommer nån ha åsikter. Men eftersom ändringarna beslutats av företaget självt (oavsett av vem där) så är det fråga om självcensur, inte censur. Alltså en ändring man själv valt att göra, inget som tvingats på det av stat eller lagar. Det är en rätt viktig skillnad, tycker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av Jexter:

Men det ju i alla fall nästan ultrawide Jag testade betan och det är helt klart sorgkanter på sidorna men det är ändå något större yta än vanlig 16:9, och definitivt mycket större än originalets 4:3.

Då bockar och tackar jag även för det här svaret för då ska jag ge det en chans till min stora lycka.
Den där samsung g9 monitorn jag köpte är både det bästa och sämsta köp till datorn jag gjort

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

...Det är en rätt viktig skillnad, tycker jag.

Det är det definitivt, det håller jag med om. 🙂Kan dock förstå att det rör upp känslor.

12
Skriv svar