Quiz – Vad kan du om Halo?

Medlem

Samtliga svar var rena gissningar... Reflekterar resultatet...

Medlem
Avstängd
Medlem
Medlem
Medlem

Har spelat ett enda Halo och det var Halo 3 vid 2010...
Fattar inte hur jag kunde få 9/10 när man knappt är intresserad av spelserien. 😛

Sista frågan var den enda jag faktiskt inte kunde. 😃

Medlem

signatur

Gigabyte B550 Gaming X V2 - AMD Ryzen 5 5600X - Corsair Hydro H100x - Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600 Mhz - Samsung 980 PRO 2TB - Kingston KC2500 2TB - Corsair RM750 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC 2.0 - Windows 11

Medlem

Kanske skulle köpa en lott. Spelat Halo 20 minuter en gång. Nu gissade jag på allt.

Medlem

Länge sedan jag spelade Halo sist och en del titlar som jag missat, men några gissningar gick hem i alla fall.

Medlem

Ja, det här vart ju lite pinsamt då jag ändå har spelat Halo 1-3 mer än en gång, dock väldigt många år sedan sist.

Frilansare

Aj jävlar!

Inaktiv

Har noll koll på Halo då jag inte spelat ett enda av dom.

Medlem

Tycker Halo är en OK spelserie, men knappast den bästa...

Minns när Halo släpptes till Xbox, förstod aldrig riktigt storheten, då man satt på en PC, det fanns ju så mycket bättre titlar där


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

2 fel oj oj... mer lustigt att jag fick 8 rätt. har jag sådan koll eller var frågorna för enkla?

Medlem

Jag gissade rätt på nån iallafall!

Medlem

Inte helt förvånad, även om jag spelat igenom första Halo...

Medlem
Medlem

Man e ju ett stort HALO fan, kan knappt hålla mig till Infinite kampanjen!

Medlem

Lite förvånad då jag inte är något större fan av serien.

Medlem

Åkte dit på strategi frågan men helt okej

Medlem

Aja. Hyffsat tycker jag, då jag sllt spela Halo efter jag sålde mitt 360

Medlem

Vore konstigt annars då jag varit med sen starten och då första spelet format en del av mina konsolköp sen dess.

Medlem

Bara spelat Halo 2. Har egentligen aldrig brytt mig om Halo överhuvudtaget. Leksaksspel.

Medlem

Har spelat alla spel förutom 5, men det går så fort och är så mkt action att jag aldrig hann med att förstå storyn. Typ alls.

Medlem

Man kan sin Halo

Medlem

Gick bra att chansa på de flesta frågorna den här gången.

Medlem
Medlem

Ganska nöjd ändå.

Medlem

Är trött o jävlig från jobb idag så klanta mig med 2 som ja visste svaret på men aja 🤣

Medlem

Haha ja, Halo har jag tyvärr aldrig riktigt fastnat för

Skriv svar