GOTY-versionen av Far Cry 6 kommer med (okända) expansionen Lost Between Worlds

Robot
GOTY-versionen av Far Cry 6 kommer med (okända) expansionen Lost Between Worlds

Ett mysterium är vad den är.

#far-cry-6


Medlem

Spelade Stranger Things DLCn och hade mer kul med det än hela spelet.

Medlem

Far cry är en fin serie det.
Man får sånt här med ubisoft+ väl?
Tar en månad av den när detta finns.

Medlem

Ah! Då kanske det snart är dax att jag köper FC6.
Första FC spelet jag inte har köpt direkt, av nån anledning.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Köpte för 199kr, sålde för 199kr. Helt OK spel för en som aldrig spelat Far Cry innan. Skippade alla side missions och körde bara story.

Störde mig ganska ordentligt på engelskan med spansk brytning genom hela spelet. Förstår ej varför man inte bara köp spansktalat och sedan undertexter. Ökad känsla då.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Köpte för 199kr, sålde för 199kr. Helt OK spel för en som aldrig spelat Far Cry innan. Skippade alla side missions och körde bara story.

Störde mig ganska ordentligt på engelskan med spansk brytning genom hela spelet. Förstår ej varför man inte bara köp spansktalat och sedan undertexter. Ökad känsla då.

Jag har för mig att amerikaner inte klarar av/accepterar textningar, tänker att de är en stor del av spelarna då USA har ett hatkärleksförhållande till Kuba (för det är väl på ett fiktivt Kuba man spelar?)


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Kräver inte en GOTY-version att spelet faktiskt vunnit någon GOTY-trofé? Anyway, Ubi kör ju oftast snabbt rejäla reor på sina titlar, så det är alltid bara att vänta ut deras collectathon-spel om man fortfarande orkar med dem.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Kräver inte en GOTY-version att spelet faktiskt vunnit någon GOTY-trofé? Anyway, Ubi kör ju oftast snabbt rejäla reor på sina titlar, så det är alltid bara att vänta ut deras collectathon-spel om man fortfarande orkar med dem.

Det är inga problem alls, eftersom Ubisoft anser att alla deras spel alltid är game of the year.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Köpte för 199kr, sålde för 199kr. Helt OK spel för en som aldrig spelat Far Cry innan. Skippade alla side missions och körde bara story.

Störde mig ganska ordentligt på engelskan med spansk brytning genom hela spelet. Förstår ej varför man inte bara köp spansktalat och sedan undertexter. Ökad känsla då.

Då borde du köra 5an med, var bättre än 6an tycker jag. 4an är bra med, men vet inte hur bra grafiken håller nu för tiden.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Då borde du köra 5an med, var bättre än 6an tycker jag. 4an är bra med, men vet inte hur bra grafiken håller nu för tiden.

Far cry 4 är väldigt fint fortfarande.

1
Skriv svar