Hogwarts Legacy försenas till last gen-konsolerna

Robot
Hogwarts Legacy försenas till last gen-konsolerna

Men PS5, Series X/S och pc ligger kvar i februari.

#Avalanche-software, #Hogwarts-legacy


Medlem

Oroväckande. Bra att det skjuts upp om spelet inte lirar som det ska, men får samtidigt en känsla av att de versionerna kommer att vara sämre än önskat när de väl släpps.

Hoppas att jag har fel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Oroväckande. Bra att det skjuts upp om spelet inte lirar som det ska, men får samtidigt en känsla av att de versionerna kommer att vara sämre än önskat när de väl släpps.

Hoppas att jag har fel.

Last gen klart den kommer vara sämre, med det sagt är cureent gen förvånansvärt svaga också.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Utvecklare måste börja prioritera current gen och sluta kalla den för next gen.

Medlem

Nu har det ändå gått över två år sedan nuvarande generation släpptes, jag tycker de kan börja strunta i förra generationen nu.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Nu har det ändå gått över två år sedan nuvarande generation släpptes, jag tycker de kan börja strunta i förra generationen nu.

Eller hur! Men Sony säljer fler PS4 än PS5 fortfarande, svårt att förbise den marknaden antar jag.

Avstängd

Får otroligt mycket Gotham knights-vibbar av det här spelet.

Medlem

Alltså snälla… sluta lägga tid på ps4 och Xbox one.

Medlem
Skrivet av miffot:

Last gen klart den kommer vara sämre, med det sagt är cureent gen förvånansvärt svaga också.

Sämre än nuvarande generation, absolut.

Vad jag skriver är dock "sämre än önskat". Det är alltså oberoende av nuvarande generation.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Sämre än nuvarande generation, absolut.

Vad jag skriver är dock "sämre än önskat". Det är alltså oberoende av nuvarande generation.

Sant


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Med tanke på att det fortfarande är svårt att få tag på och dyrt att köpa ett PS5, så förstår jag att det är många som fortfarande spelar på PS4:an. Och då är det ju super bra att dom lägger tid på att se till att spelet fungerar så bra som möjligt.

Medlem

Med tanke på att första läckan från spelet kom redan 2018 känns det väl kanske inte helt konstigt att det även kommer till förra generationen också.

Nu sitter jag själv på ett PS5 så det spelar ju inte mig någon roll personligen, men ser väl ändå hellre att dom försenar last-gen lite än att köra en CP2077-historia.

1
Skriv svar